تاریخ: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۱۳
بازدید: ۵۴
کد خبر: ۳۱۳۷۸۶
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

مشوق ۱۵هزار دلاری تسلا

‌می‌متالز - به نظر می‌رسد تسلا مشوق‌های ایالتی کالیفرنیا را پذیرفته است و خریداران در این ایالت را تشویق می‌کند تا از آن‌ها استفاده کنند.

به گزارش می‌متالز، در ایمیلی به کاربران تسلا در ایالت گلدن‌استیت، این برند اعلام کرد که تا ۱۵هزار دلار مشوق و اعتبار مالیاتی در دسترس است. برند مستقر در آستین، خریداران را تشویق می‌کند تا سه مشوق را در نظر بگیرند: اعتبار مالیاتی فدرال، پروژه تخفیف خودروی پاک کالیفرنیا (CVRP) و برنامه خودروی پاک برای همه. خریداران می‌توانند تا ۱۵هزار دلار پس‌انداز کنند، اگر واجد شرایط همه برنامه‌های فوق‌الذکر باشند.

اما این امکان برای مشتریان وجود دارد که بیشتر پس‌انداز کنند. اخیرا در مورد یک خریدار کالیفرنیایی گزارش شده است که یک تسلا مدل ۳ را به قیمت کمتر از ۱۵هزار دلار قبل از مالیات خریداری کرده است. البته باید به موضوع واجد شرایط بودن تخفیف توجه کرد. اگر درآمد سالانه مشتریان به عنوان تک‌فایل بیش از ۱۳۵هزار دلار باشد، خریداران نمی‌توانند مزایای CVRP را دریافت کنند. برای سرپرستان خانوار، محدودیت درآمد ۱۷۵هزار دلار است. CVRP برای کمک به افراد با درآمد متوسط و کم طراحی شده است و همچنین برای خانوار‌های بزرگ‌تر تخفیفات بیشتری ارائه می‌دهد.

منبع: دنیای اقتصاد

عناوین برگزیده