تاریخ: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۱:۵۱
بازدید: ۵۴۸
کد خبر: ۳۱۵۳۴۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
در مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده مطرح شد؛

افزایش ۲۳۲ درصدی سود عملیاتی شرکت صنایع پودر بندر امام

‌می‌متالز - مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت صنایع تولید پودر بندر امام برای سال مالی منتهی به ۱۰ دی ماه ۱۴۰۱، با حضور کلیه سهامداران، حسابرس مستقل و بازرس قانونی روز دوشنبه ۳۰ مردادماه سال ۱۴۰۲ در محل سالن اجتماعات هلدینگ صدر تامین برگزار شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو و شرکت صنایع تولید پودر بندر امام، در مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده این شرکت که با حضور نمایندگان شرکت اپیکو، ایهاگ و… برگزار شد، هیات رییسه مجمع به ریاست محمدرضا درخشنده نماینده شرکت اپیکو (سرمایه گذاری صدرتأمین) تشکیل شد.

در ابتدای جلسه، محمد شعوری به نمایندگی از هیات مدیره شرکت صنایع تولید پودر بندر امام و دبیر مجمع گزارش کاملی از فعالیت‌ها و دستاورد‌های شرکت در سال ۱۴۰۱ و همچنین برنامه‌ها و اهداف توسعه‌ای آن برای سال آتی را به مجمع ارائه کرد.

شعوری از افزایش ۱۱۵ درصدی درآمد‌های عملیاتی، افزایش ۲۳۲ درصدی سود عملیاتی و افزایش ۵۰ درصدی سود خالص شرکت در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ خبر داد و افزود: با تدابیر به کار گرفته شده، معدن و کارخانه ابترش کرمان در سال ۱۴۰۱ رشد تولید داشته و از زیان خارج شده است. همچنین برای کارخانه ماهشهر برنامه‌های توسعه‌ای با رویکرد تغییر کاربری به سهامداران پیشنهاد شده است.

وی همچنین به برنامه‌های توسعه‌ای از جمله احداث کارخانه تولید پودر سرایان، ارائه خدمات گل حفاری و راه اندازی صادرات با همکاری شرکت اپیکو در سال آتی اشاره و خواستار همراهی سهامداران برای اصلاح ساختار مالی و مشارکت در افزایش سرمایه شرکت شد.

در ادامه جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت صنایع تولید پودر بندر امام، گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی مربوط به سال مالی منتهی به ۱۰ دی ماه ۱۴۰۱ توسط حسابرس قرائت و بررسی شد.

درخشنده، رییس مجمع در پایان این جلسه با اشاره به رشد شاخص‌های عملیاتی و مالی شرکت در سال ۱۴۰۱ از عملکرد هیات مدیره و کارکنان شرکت صنایع تولید پودر بندر امام قدردانی کرد.

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

عناوین برگزیده