تاریخ: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۴۹
بازدید: ۸۲
کد خبر: ۳۱۹۵۰۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
شرکت تامین سرمایه کیمیا در شهریورماه محقق ساخت؛

جادوی "تکیمیا"

‌می‌متالز - شرکت تامین سرمایه کیمیا از محل سرمایه گذاری‌های خود به درآمد بیش از ۱۰۰ میلیارد تومانی رسید.

به گزارش می‌متالز، شرکت تامین سرمایه کیمیا با سرمایه ثبت شده ۲۰۰۰ میلیارد تومانی و ارزش بازار ۳ هزار و ۵۳۰ میلیارد تومانی درآخرین گزارش عملکرد منتهی به شهریورماه خود از تحقق درآمد ۲ میلیارد و ۱۳۹ میلیون تومانی از محل درآمد حاصل از ارائه خدمات خود و رشد ۱۴۴ درصدی سود حاصل از سرمایه گذاری‌های خود به نسبت مردادماه سال جاری، معادل ۱۰۰ میلیارد تومان خبر داد.

جادوی
درآمد محقق شده شرکت تامین سرمایه کیمیا از محل ارائه خدمات خود با رشد بیش از ۶۰۰ میلیون تومانی، معادل ۴۰ درصد به نسبت مردادماه همراه بوده است. گفتنی است به نسبت تیرماه سال جاری این شرکت رشد ۶۰۰ درصدی داشته است. سود (زیان) سرمایه گذاری‌های "تکیمیا" نیز رشد اعجاب انگیزی داشته است و به نسبت مردادماه سال جاری با رشد ۱۴۴ درصدی معادل مبلغ ۵۹ میلیارد تومان روبه‌رو بوده است.

جادوی
درآمد حاصل از سرمایه گذاری در صندوق ها، توسط شرکت تامین سرمایه کیمیا بیشترین حجم سود (زیان) سرمایه گذاری‌های آن را به خود اختصاص داده است که معادل ۹۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است. شایان ذکر است این میزان به نسبت ماه گذشته رشدی ۲۱۲ درصدی داشته است. سود حاصل از سپرده گذاری‌های "تکیمیا" نیز ۱۳ درصد از حجم سرمایه‌گذاری‌های آن، معادل ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان را شامل میشود.

جادوی

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده