تاریخ: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۰:۴۸
بازدید: ۶۱
کد خبر: ۳۲۰۸۲۷
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

تفاهم نامه همکاری "تکیمیا و بترانس" برای پروژه تأمین مالی تولید خودرو برقی

‌می‌متالز - دو شرکت ایران ترانسفو و تامین سرمایه کیمیا به منظور تامین مالی پروژه تولید خودرو برقی، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش می‌متالز، دو شرکت ایران ترانسفو و تامین سرمایه کیمیا به منظور تامین مالی پروژه تولید خودرو برقی، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

بر اساس این گزارش در این تفاهم نامه که به امضای مهرداد فرح آبادی و بهزاد ظهیری مدیران عامل تامین سرمایه کیمیا و ایران ترانسفو رسید، ۱۲ ماده مورد توافق قرار گرفت.

اجرای تعاملات و همکاری تامین مالی مبتنی بر تولید، طراحی و مونتاژ خودروی برقی فیمابین ایران ترانسفو و تأمین سرمایه کیمیا به منظور هم افزایی هر چه بیشتر و بسترسازی لازم جهت تامین مالی پروژه تولید خودرو‌های برقی و تامین نیاز داخلی، هدف اصلی این تفاهم نامه است.

بررسی برنامه یا طرح موضوع تامین مالی شرکت ایران ترانسفو و ارائه مشاوره در خصوص شیوه تامین مالی مناسب، بررسی اطلاعات، مدارک و مستندات تهیه گزارش توجیهی، نمایندگی قانونی شرکت ایران ترانسفو نزد مراجع ذیصلاح به منظور پیگیری مراحل قانونی تامین مالی اعم از اخذ موافقت اصولی و اخذ مجوز تامین مالی از طریق انتشار اوراق از سازمان بورس بخشی از مفاد این تفاهم نامه بشمار می‌رود.

شرکت ایران ترانسفو طبق افشای اطلاعات ۲۵ اسفند در کدال مجوز تاسیس ویژه تولید، طراحی، مونتاژ محصولات خودروی سواری ون برقی بزرگ با ظرفیت ۱۰ نفر و بیشتر با ظرفیت اسمی سالانه ۱۰ هزار دستگاه و خودروی سواری برقی رده B با ظرفیت اسمی سالانه ۹۰ هزار دستگاه را گرفت. مدت اعتبار مجوز تا ۶ پس از تاریخ فوق است و تمدید این مجوز منوط به ارائه قرارداد معتبر و رسمی با شریک خارجی و ارائه زمان‌بندی مناسب برای ساخت و مونتاژ و پیشرفت فیزیکی قابل قبول است.

منبع: بورس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده