تاریخ: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۶:۰۴
بازدید: ۱۲۱
کد خبر: ۳۲۰۷۷۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

نمایندگان مجلس حامی سرمایه‌گذاران در همه بخش‌های اقتصادی به ویژه بازار سرمایه

‌می‌متالز - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: نمایندگان مجلس قول داده‌اند با در نظر گرفتن منافع مردم و سهامداران، حامی سرمایه‌گذاران در همه بخش‌های اقتصادی به ویژه بازار سرمایه باشند.

به گزارش می‌متالز، انور حبیب‌زاده بوکانی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بازار سرمایه یکی از بازار‌های وسیع و فعال در کشور است، گفت: حضور سهامداران خرد و کلان و سرمایه گذاری‌های آنان در بازار سرمایه تاثیر فراوانی بر موضوعات مختلف اقتصادی و رونق بازار دارد.

نماینده بوکان افزود: با وجود برخی مسائل و مشکلات مختلف اقتصادی در اکثر کشور‌های توسعه یافته، اما آنان به این نتیجه رسیده‌اند که تنها با جلب اعتماد سرمایه‌‎گذاران، اقتصاد کشور هدفمندتر عمل کرده و به رشد و رونق خواهد رسید.

وی در ادامه با تاکید به اینکه اعتمادسازی از ضروریات رونق و توسعه بازار سرمایه است، تصریح کرد: خوشبختانه مجلس به مدیریت رئیس کمیسیون اقتصادی در راستای اعتمادسازی بیشتر در بازار سرمایه، جلسات مختلفی را با سازمان‌های اقتصادی، بانک مرکزی، سازمان بورس و وزارت اقتصاد و دارایی برگزار کرده تا ضمن بررسی چالش‌های بر سر راه مسائل اقتصادی، نگرانی و دغدغه‌های مدیران را هم در همین راستا شنیده و چاره و راهکار‌های اساسی برای رفع این دغدغه‌ها در نظر گرفته شود.

حبیب زاده معتقد است چالش‌های زیادی بر سر راه مسائل اقتصادی کشور وجود دارد؛ اما نمایندگان مجلس قول داده‌اند با در نظر گرفتن منافع مردم و سهامداران، حامی سرمایه‌گذاران در همه بخش‌های اقتصادی به ویژه بازار سرمایه باشند.

نماینده مردم بوکان تصریح کرد: بهتر است ایده‌ها و نظرات و خواسته‌های فعالان بازار شنیده شود و ارگان‌ها و بخش‌های مختلف اقتصادی هماهنگی بیشتری با بازار سرمایه داشته باشند تا هیچگونه نگرانی و دغدغه وجود نداشته باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی افزود: برگزاری جلسات به منظور رفع مشکلات با حضور بخش‌های مختلف اقتصادی زمانی می‌تواند به نتیجه درست و منطقی برسد که رونق بازار سرمایه و شکوفایی اقتصاد هدف اصلی آن باشد.

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده