تاریخ: ۱۶ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۵۷
بازدید: ۸۴
کد خبر: ۳۲۹۴۰۷
سرویس خبر : متالورژی و مواد

کوره ۱۲ هزار تنی شرکت آلیاژ گستر هامون کاشان افتتاح شد

‌می‌متالز - فرماندار کاشان گفت: با افتتاح فاز توسعه شرکت آلیاژگستر هامون برای حدود ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

به گزارش می‌متالز، محمدشریف زارعی در حاشیه افتتاح کوره ۱۲ هزار تنی شرکت آلیاژ گستر هامون کاشان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دولت سیزدهم تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات صنعتگران انجام می‌دهد، اظهار کرد: کارگروه رفع موانع تولید در شهرستان به منظور رفع مشکلات فعالین اقتصادی جلسات آن تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته در این کارگروه ۲۵۰ مصوبه داشته‌ایم، ابراز داشت: از این تعداد ۲۱۲ مصوبه یعنی حدود ۸۵ درصد در بخش صنعت محقق شده است.

فرماندار کاشان با اشاره به اینکه رفع موانع تولید کمک به رونق تولید در کشور می‌شود، تصریح کرد: افتتاح کارخانه‌های جدید و یا فاز‌های توسعه خود دلیلی بر این است به طوریکه برای مثال با افتتاح فاز توسعه شرکت آلیاژگستر هامون برای حدود ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

وی با اشاره به سختی‌های کار تولید خاطرنشان کرد: فعالین بخش‌های مختلف صنعتی و تولیدی در واقع فعالیت جهادی می‌کنند که باید قدر آن‌ها را دانست.

زارعی با اشاره به برخی از مشکلات در برهه‌ای از زمان گفت: راهبرد اصلی کشور در حال حاضر کاهش ضعف‌های اقتصادی است و بر این مبنا توجه ویژه‌ای به صنعت و تولید دارد.

وی با اشاره به برخی از چالش‌ها در حوزه‌های مختلف اقتصادی همانند تورم افزود: هدف اصلی دولتمردان کاهش این چالش‌ها است تا بخش تولید کشور با نظم و انظباط روبرو شود.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده