تاریخ: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۷:۳۰
بازدید: ۱۱۸
کد خبر: ۳۳۴۸۲۸
سرویس خبر : محیط زیست

کاشت ۱۴۰۳ اصله نهال در شرکت هیمکو

‌می‌متالز - با حضور مدیر پروژه شرکت هیمکو کاشت ۱۴۰۳ اصله نهال به مناسبت روز درختکاری انجام شد.

به گزارش می‌متالز، «بهزاد بهلولی» مدیر پروژه شرکت هیمکو در این آیین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به میمنت و مبارکی فرا رسیدن ایام سال جدید روز سه‌شنبه ۱۵ اسفندماه در داخل مجموعه ۱۴۰۳ اصله نهال در زمین هیمکو غرس شد.

وی افزود: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی باید ۱۰ درصد از اراضی مجموعه‌های صنعتی و معدنی به فضای سبز اختصاص یابد که شرکت هیمکو نیز از این قاعده مستثنی نیست و با کاشت ۱۴۰۳ نهال در زمین و ۸۰۰ نهال حرا در نوار ساحلی به وظیفه خود عمل می‌کند.

بهلولی اذعان کرد: برای کردیدور فضای سبز در ساحل غربی پایانه مکانیزه مواد فله معدنی تلاش کرده‌ایم توجه به مسائل زیست محیطی را در اولویت کار خود قرار دهیم و به همین منظور دایکت‌های پایانه را ۱۵۰‌متر عقب‌تر برده‌ایم.

مدیر پروژه شرکت هیمکو در بندرعباس با بیان اینکه از ۸۰۰ نهال حرا ۴۰۰ نهال تاکنون کاشته شده است، گفت: مابقی درختان نیز تا پایان سال کاشته خواهد شد ضمن اینکه در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی نیز برنامه‌هایی برای روستای پیرامون خود داریم که در صورت موافقت اداره کل بنادر و دریانوردی انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: حفاظت از محیط زیست برای بقای زیست و کار ما ضروری است و شرکت هیمکو به جد به دنبال حفاظت از این نعمت الهی است.

منبع: خبرگزاری برنا (هرمزگان)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده