تاریخ: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۴۹
بازدید: ۹۳
کد خبر: ۳۳۵۳۰۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

شاخص فلزات اساسی ۴ هزار واحد افت کرد

‌می‌متالز - شاخص فلزات اساسی امروز در بورس تهران چهار هزار واحد افت کرد.

به گزارش می‌متالز، بورس تهران امروز نیز همانند روز گذشته روند نزولی داشت و بیش از ۷۰ درصد نقشه بورس در همین مدار به اتمام رسید.

همچنین تعداد نماد‌های مثبت ۸۲ نماد و تعداد نماد‌های منفی ۲۹۵ نماد بود، حقوقی‌ها ۱۴۲ میلیارد تومان از حقیقی‌ها را خرید کردند. همین موضوع شرایط را برای بازار سرمایه فراهم کرد تا معاملات دومین روز هفته قرمز رنگ به پایان برسد.

در همین حال، شاخص کل بورس امروز در زمان بسته شدن معاملات ۳ هزار و ۴۹۴ واحد افت داشت و به ۲ میلیون و ۱۶۰ هزار و ۲۵۵ واحد رسید.

شاخص کل هم وزن نیز تا پایان معاملات ۹۵۸ واحد کاهش یافت و در ارتفاع ۷۳۸ هزار و ۸۱۲ واحدی قرار گرفت. همچنین شاخص فلزات اساسی با افت ۴ هزار و ۴۴۷ واحدی، رقم یک میلیون و ۷۰۱ هزار و ۳۸۸ واحد را نشان داد.

نماد‌های «وامید»، «فولاد»، «ومعادن»، «فارس»، «فملی»، «خودرو» و «تاپیکو» بیشترین تأثیر را در روند نزولی شاخص کل داشتند. علاوه بر این، نماد‌های «کطبس»، «لابسا»، «وکار»، «پدرخش» و «خفنر» بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند. همچنین نماد‌های «پارسیان»، «قنیشا»، «وپارس»، «سصفها» و «کماسه» بیشترین کاهش قیمت را در بازار امروز رقم زدند.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده