تاریخ: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۰:۵۵
بازدید: ۵۵
کد خبر: ۳۳۶۶۵۸
یک نماینده مجلس:

باید از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت تسهیلاتی شود

‌می‌متالز - عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: به هر میزان بتوانیم از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت تسهیلاتی و مقرراتی کنیم، این موضوع به ویژه در شرایط تحریمی که با آن مواجه هستیم به نفع کشور تمام خواهد شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از خانه ملت، «صدیف بدری» با اشاره به ضرورت توجه به اقتصاد دانش‌بنیان در کشور گفت: ما هرچقدر از علم روز و نخبگان کشور حمایت کنیم، حتما به نتایج خوبی دست پیدا خواهیم کرد.

حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان بیش از گذشته

نماینده مردم «اردبیل، سرعین، نیر و نمین» در مجلس با بیان اینکه استفاده از علم روز در صنعت تبدیل به محصول نهایی می‌شود، افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند پیشتاز این بخش باشند؛ لذا به هر میزان بتوانیم از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت تسهیلاتی و مقرراتی حمایت کنیم، این موضوع به نفع اقتصاد کشور تمام خواهد شد به ویژه در شرایط تحریمی که ما با آن مواجه هستیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب قانون جهش تولید دانش‌بنیان در کشور بیان کرد: این قانون، قانون حمایتی خوبی است و این قانون دست دولت را به میزان زیادی باز گذاشته تا از شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدات آنها به منظور صنعتی‌سازی و تجاری‌سازی حمایت کند.

این نماینده مجلس با اشاره به اقدامات موثر معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور در زمینه تغییر قوانین حمایتی از این شرکت‌ها تاکید کرد: معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور فعالیت زیادی در زمینه حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان دارد و مجلس هم در صورت نیاز کمک‌رسان این بخش‌ها خواهد بود.

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)

عناوین برگزیده