تاریخ: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۱:۱۶
بازدید: ۲۸
کد خبر: ۳۴۰۵۰۵
سرویس خبر : انرژی
سولفات سدیم درآمدزاترین محصول پتروشیمی ارومیه؛

"شاروم" به مدار صعودی مقدار فروش بازگشت

‌می‌متالز - در آغاز سال جدید مقدار فروش محصولات "شاروم" نسبت به ماه گذشته ۱۵ درصد افزایش پیدا کرد.

به گزارش می‌متالز، شرکت پتروشیمی ارومیه در گزارش فعالیت ماهانه‌ای که در فروردین ماه سال جاری منتشر کرد مربوط به فروش محصولات «سولفات آمونیوم، کریستال ملامین، سولفات پتاسیم، اسید سوفوریک» بود، مجموع درآمدی که "شاروم" از فروش محصولات به ثبت رساند برابر با ۲۲۴ میلیارد تومان است.

"شاروم" درآمد ماهانه که در آغاز سال جدید مالی در سامانه کدال شناسایی کرد مربوط به فروش محصولات در بازار داخل و خارج از کشور بود، میزان سرمایه به ثبت رسیده توسط "شاروم" ۲۰۰ میلیارد تومان گزارش شده است.

درآمد ماهانه پتروشیمی ارومیه

"شاروم" درآمد عملیاتی که در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ از فروش محصولات در بازار داخلی و صادراتی به ثبت رساند که این میزان درآمد نسبت به ماه گذشته شاهد افزایش ۱۷ درصدی بود. پتروشیمی ارومیه در ابتدای سال مالی بر اساس درآمد تجمیعی "شاروم" می‌توان گفت که این پتروشیمی به پوشش ۱۲ درصدی از درآمد ۱۲ ماه سال گذشته دست پیدا کرد.


بیشترین درآمدی که "شاروم" در فروردین ماه از فروش محصولات به دست آورد مربوط به محصول «سولفات پتاسیم» بود که حدوداً ۱۸۹ میلیارد تومان درآمدزایی را برای شرکت به همراه داشت، این محصول ۸۵ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد، هر تن «سولفات پتاسیم» در فروردین‌ماه برابر با ۴۰ میلیون و ۵۹۴ هزارتومان مورد معامله قرار گرفت.

نرخ فروش این محصول در فروردین ماه نسبت به ماه گذشته تغییر عمده‌ای را تجربه نکرد، پس از «سولفات پتاسیم» بیشترین درآمدزایی را برای پتروشیمی ارومیه محصول «سولفات آمونیوم» در بازار صادراتی بود، درآمدی که از فروش این محصول عاید شرکت شد برابر با ۲ میلیارد تومان بود.


بیشترین نرخ فروش را در بین محصولات پتروشیمی ارومیه محصول «کریستال ملامین» با مبلغی بالغ‌بر ۴۹ میلیون تومان در ازای هر تن به خود اختصاص داد که از این محصول در آغاز سال مالی ۲۳۴ تن به فروش رسید و شرکت به درآمدزایی ۱۱ میلیارد تومانی خود دست پیدا کرد.

مقدار فروش ماهانه پتروشیمی ارومیه


پتروشیمی ارومیه در فروردین ماه نزدیک به ۷ هزار و ۲۷۸ تن از محصولات خود را در بازار داخل و خارج کشور به فروش رساند، در آغاز سال جدید مقدار فروش محصولات شاروم نسبت به ماه گذشته ۱۵ درصد افزایش پیدا کرد.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده
کاش نمی‌دیدمت!
یادداشت علیرضا مخبر دزفولی قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان

کاش نمی‌دیدمت!