تاریخ: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۴۳
بازدید: ۱۴۹
کد خبر: ۱۰۲۹۹۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بازگشایی نماد ساپیا به بعد از پایان معاملات امروز موکول شد/ دامنه نوسان باز

می متالز - بازگشایی نماد ساپیا به بعد از پایان معاملات امروز بازار موکول شد و قرار است از ساعت ۱۲:۳۵ امروز با دامنه نوسان باز شود.
بازگشایی نماد ساپیا به بعد از پایان معاملات امروز موکول شد/ دامنه نوسان باز

به گزارش می متالز، در پی بازگشایی و سپس ادامه توقف نماد سایپا دیروز و امروز و به دلیل صف خرید بی سابقه بیش از 11 و 10 میلیارد سهمی، بورس تهران تصمیم گرفت بازگشایی "خساپا" به بعد از پایان معاملات امروز بازار موکول شود.

به این ترتیب قرار است معاملات سهام این شرکت از ساعت 12:35 امروز با دامنه نوسان باز شود. نحوه بازگشایی هم متعاقبا اعلام خواهد شد.

این تصمیم به دلیل جلوگیری از اختلال در سامانه معاملات گرفته شده و احتمالا" هنگام برای بازگشایی نماد ایران خودرو هم از این رویه استفاده شود.

براساس این گزارش، نماد سایپا از 27 اسفند سال گذشته به دلیل برگزاری مجمع فوق العاده و افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها بسته شده و طی آن با افزایش سرمایه 398 درصدی، سرمایه اسمی این شرکت به 19.5 هزار میلیارد تومانی رسید و دیروز با اعلام بازگشایی نماد، صف خرید بیش از، 5، 8 و 10 میلیارد سهمی با قیمت 124 تومانی هر سهم تشکیل شده و و به حدود 11 میلیارد سهم رسید که رکوردی بی سابقه بشمار می رود.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده