تاریخ: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۰۰
بازدید: ۲۴۳
کد خبر: ۱۱۲۰۱۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پلمپ واحدهای صنفی استان بوشهر در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی مبارزه با کرونا

می متالز - معاون نظارت بازرسی و حمایت از مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: واحد های صنفی استان بوشهر در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی مبارزه با کرونا پلمپ می شوند.
پلمپ واحدهای صنفی استان بوشهر در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی مبارزه با کرونا

به گزارش می متالز، رضا جمالی افزود: طبق مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا؛ اصنافی که سلامت مردم را تهدید می کنند و به موازین بهداشتی پیشگیری از کرونا بی توجهی می نمایند بصورت سختگیرانه با آنان برخوردقاطع و قانونی خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت نقش اصناف درحفظ سلامت مردم جامعه درراستای جلوگیری از بیماری کرونا تصریح کرد: تیم‌های پایش و نظارت این سازمان با اتفاق کارشناسان مرکز بهداشت در گشت های مشترک بازرسی بمنظور تاکید و نظارت مستمر بر اجرای رعایت دقیق مسائل بهداشتی مبارزه با بیماری کرونا در واحد های صنفی فعالیت دارند.

معاون نظارت بازرسی و حمایت از مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تاکید کرد: با توجه به وضعیت بحران بیماری کرونا در استان کلیه واحدهای صنفی و خدماتی ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی نظیر استفاده از مواد ضدعفونی‌کننده و گندزدایی مخصوص دست و سطوح، استفاده ازدستکش و ماسک بهداشتی و همچنین رعایت فاصله گذاری اجتماعی هستند.

جمالی اعلام کرد: مردم عزیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی به ویژه عدم رعایت نکات بهداشتی در واحد های صنفی مراتب را به ستاد خبری این سازمان از طریق تلفن 124 و یا سامانه الکترونیکی 124 گزارش نموده تا سریعا رسیدگی شوند.

عناوین برگزیده