تاریخ: ۲۳ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۴۲
بازدید: ۱۹۴
کد خبر: ۱۱۶۹۴۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

از واگذاری سهام هپکو به شستا در حد اخبار منتشر شده مطلع هستیم/ پیگیری موضوع در نشست با رئیس سازمان خصوصی سازی

می متالز - تصمیم واگذاری سهام هپکو به شستا بدون اطلاع مسئولان استان اتخاذ شده و ما نیز در حد اخبار منتشر شده در جریان این موضوع هستیم.
از واگذاری سهام هپکو به شستا در حد اخبار منتشر شده مطلع هستیم/ پیگیری موضوع در نشست با رئیس سازمان خصوصی سازی

به گزارش می متالز، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی به این مطلب تاکید کرد و گفت: بعید به نظر می رسد این تصمیم در جلسه هیئت دولت مطرح شده باشد، چراکه بحث واگذاری ها طبق روال معمول در سازمان خصوصی سازی عنوان می شود.
سعید فرخی از نشستی که امروز پیرامون این موضوع با رئیس سازمان خصوصی سازی خواهد داشت، خبر داد و افزود: با توجه به اینکه پیش از این واگذاری مالکیت و مدیریت هپکو به ایمیدرو مطرح بود و اعلام هم شد، اینکه به چه دلیل این تصمیم تغییر و احتمالا منتفی شده را در این نشست پیگیری خواهم کرد و در صورت صحت موضوع، باید اطلاعات دقیق تر درباره آن ارائه شود.
وی تصریح کرد: اگر این تصمیم نهایی شده باشد و در روزهای آینده رسما اعلام شود، باید نحوه و شرایط این واگذاری نیز مشخص شود و اینکه شستا به عنوان مالک جدید سهام عمده هپکو چه برنامه کاری در زمینه تولید، تامین سرمایه در گردش و حل بخشی از مشکلات این واحد صنعتی خواهد داشت.
معاون استاندار مرکزی ادامه داد: این موضوع با جدیت از سوی مسئولان استان پیگیری خواهد شد و قطعا با مدیران شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی نیز نشستی خواهیم داشت، تا این مسائل مشخص و تعیین تکلیف شود و موظف به انجام تعهدات خود باشد.

عناوین برگزیده