تاریخ: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۲۹
بازدید: ۱۸۱
کد خبر: ۱۲۲۳۲۱
سرویس خبر : آهن و فولاد
رئیس هیات مدیره مجتمع فولاد کویر شهرستان آران و بیدگل خبر داد:

آغاز پیاده‌سازی استاندارد ایزو ۲۶۰۰۰ در مجتمع فولاد کویرآران و بیدگل

می متالز - رئیس هیات مدیره مجتمع فولاد کویر شهرستان آران و بیدگل از آغاز پیاده سازی ساختار مسوولیت اجتماعی (ایزو ۲۶۰۰۰) در این مجتمع صنعتی خبر داد.
آغاز پیاده‌سازی استاندارد ایزو ۲۶۰۰۰ در مجتمع فولاد کویرآران و بیدگل

به گزارش می متالز، مراسم رونمایی از لوگوی طرح پیاده سازی ساختار مسوولیت اجتماعی (استاندارد ایزو ۲۶۰۰۰) با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران در مجتمع فولاد کویر شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

رئیس هیات مدیره مجتمع فولاد کویر در حاشیه این مراسم گفت: استاندارد ایزو ۲۶۰۰۰ الزام آور نیست بلکه راهنمایی هایی را ارائه می دهد که مسوولیت یک سازمان از تاثیرات تصمیمات و فعالیت های خود بر جامعه و محیط پیرامونی را بیان می کند.

«حمیدرضا خوروش» با بیان اینکه پیاده سازی استاندارد مسوولیت اجتماعی، کمک می کند منافع شرکت به منطقه برسد افزود: استاندارد مسوولیت اجتماعی سه حوزه اصلی اقتصاد، محیط زیست و جامعه محلی را در برمی گیرد و هدف آن رسیدن به توسعه متوازن و پایدار حول محور منافع آینده نگر است.

رئیس هیات مدیره مجتمع فولاد کویر، این مجتمع را پیشگام در پیاده سازی استاندارد مسوولیت اجتماعی در کشور خواند و افزود: در حوزه محیط زیست با پیاده سازی این استاندارد، تمام فعالیت ها بر اساس استاندارد جهانی نه استاندارد محلی شکل می گیرد.

خوروش در ادامه اظهار داشت: در حوزه جامعه، این مجتمع صنعتی تعهد مواردی چون بهره گیری از نیروهای بومی و محلی برای اشتغال زایی، احداث مدرسه و پروژه های فرهنگی ورزشی را برای خود ایجاد می کند.

رئیس هیات مدیره مجتمع فولاد کویر افزود: همچنین در حوزه اقتصاد، زنجیره ارزش سالانه شرکت، منطقه را از گردش مالی بسیار زیاد  بهره مند و متنفع می کند و شناسایی و جلب توجه سهامداران و رسیدن به منافع و سود حاصل از سهامداری شرکت توسط نیروهای بومی و محلی به منطقه می رسد.

 

عناوین برگزیده