تاریخ: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۰۱
بازدید: ۱۴۲
کد خبر: ۱۲۷۰۸۲
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
مدیرعامل آلومینیوم:

۱۸ سال است که برای تیم هزینه می‌شود/ باید پدیده لیگ برتر شویم

می متالز - مدیرعامل آلومینیوم اراک می گوید ۱۸ سال است برای این تیم هزینه می‌شود و مدیران مختلف می‌آیند و می‌روند اما امسال خداوند لطفش شامل حال این مردم شد و با این شرایط اجتماعی و اقتصادی مردم ما شاد شدند.
۱۸ سال است که برای تیم هزینه می‌شود/ باید پدیده لیگ برتر شویم

به گزارش می متالز، حمید محرابی درباره صعود آلومینیوم به لیگ برتر اظهار کرد: خیلی فصل سختی داشتیم و از ابتدای فصل که مشغول شدم، با تغییرات اعضای هیات مدیره مواجه شدیم و بعد از آن موارد زیر ساختی باشگاه را باید آماده می کردیم چرا که اواخر فصل قبل اینجا اتفاقاتی افتاده بود که از هم پاشیدگی در سیستم باشگاه مشهود بود. این مسائل باید سر و سامان داده می شد.

 

صعود را به مردم اراک تقدیم می‌کنیم

او ادامه داد: اولین کارمان بعد از آماده کردن زیر ساخت های باشگاه از نظر تشکیلاتی، اداری و نیروی انسانی، انتخاب سرمربی بود که ما ۲۰ گزینه را بررسی کردیم و نهایتا با فکری به توافق رسیدیم. نیم فصل با او همکاری داشتیم. سپس در جمع بندی به این نتیجه رسیدیم که در نیم فصل دوم تغییر سرمربی داشته باشیم. بعد از تعدادی گزینه به آقای خطیبی رسیدیم که خدا را شکر با او توافق کردیم و او مشغول کار در تیم ما شد. نیم فصل دوم از نظر شرایط فنی خیلی بهتر شدیم و نهایتاً هم دیدید که خدا چه لطفی به ما، مردم این استان، کارخانه و مجموع این باشگاه داشت. این صعود را ضمن این که به مردم اراک تقدیم می کنیم، فقط لطف خدا می دانیم. دعای مردم و نظر و نیازهایی که شد، باعث این اتفاق خوب بود.

 

۱۸ سال است در اراک برای این تیم هزینه می‌شود

مدیرعامل آلومینیوم اراک با بیان این که تا چند دقیقه آخر ما نمی دانستند چه تیمی به لیگ برتر صعود می کند، گفت: همه اتفاقات در لحظه آخر افتاد. ارتباطمان با تبریز قطع بود و آن بازی تمام نشده بود. بازی ما تمام شده بود و باید ۴ دقیقه نفس گیر آنجا می ایستادیم تا ببینیم چه می شود. این صعود واقعا لطف خدا بود. ۱۸ سال است که در استان مرکزی و اراک برای این تیم هزینه می‌شود و وقت گذاشته می شود و مدیران مختلف می آیند و می روند و زحمت می کشند. امسال خداوند لطفش شامل حال این مردم شد و با این شرایط اجتماعی و اقتصادی مردم ما شاد شدند.

 

باید نهایت استفاده را از این فرصت ببریم

او اضافه کرد: اگر در فصل جاری تیمی را ببندیم که خدای ناکرده به مشکل بخورد، ضربه اش کمتر از صعود نکردن نیست. اگر صعود نمی کردیم بهتر از این بود که به لیگ برتر بیاییم و سپس در همان فصل به دسته یک برگردیم چرا که مردم را سرخورده می کنیم و به این تیم توجه نمی کنند. ما باید نهایت استفاده را از این فرصت ببریم و جوری برخورد کنیم تا بتوانیم ان‌شاءالله این مساله را مدیریت کنیم و آسانسوری دوباره به لیگ دسته یک سقوط نکنیم.

 

باشگاه ما شخصی است و مو را از ماست بیرون می‌کشد

حمید محرابی عنوان کرد: همه فکر می کنند آلومینیوم دولتی است، در حالی که این تیم خصوصی است. مدیران عامل لیگ یکی مصاحبه می کردند و به ما می گفتند دولتی هستیم. باشگاه ما شخصی است و مو را از ماست بیرون می کشد و خیلی در بحث مالی مشکلات داشتیم. طبیعی است که باید از نظر بودجه مدیریت و ساختار تیم را به شرایط لیگ برتری برسانیم.

 

وقت ما خیلی کم است

او ادامه داد: وقتی ساختمان باشگاهمان را لیگ برتری چیدیم، می توانیم در لیگ برتر ستون هایمان را بزنیم و بالا بیاییم و سقف را هم بنا کنیم و ادامه دهیم. اگر از کف، ضعیف باشیم دیگر ستونی نمی توانیم بسازیم. بنابراین در صدد این هستیم که ساختارمان را از نظر مدیریتی، امکاناتی و مالی به فضای لیگ برتر بیاوریم و بعد شروع کنیم. متاسفانه وقت ما خیلی کم است و در این فصل با فرصت کم شرایط کمی سخت است. خدا را شکر مسئولان استان ما به ویژه استاندار محترم آقای دکتر آقازاده بسیار به این باشگاه لطف دارد.

 

طبق برنامه ریزی خطیبی پیش می‌رویم

محرابی اضافه کرد: استاندار و نماینده های مجلس کلان شهر اراک، مدیرعامل، هیات مدیره کارخانه و مدیرکل ورزش و جوانان استان پای کار هستند و ان‌شاءالله همگی دست به دست هم می‌دهیم و کمک کنند تا بتوانیم ساختارمان را از نظر مدیرتی، تشکیلاتی و بودجه ای در همین فرصت کوتاه به سطح لیگ برتر بیاوریم و طبق برنامه ریزی را براساس آن برنامه ای که خطیبی به عنوان سرمربی می دهد، پیش برویم تا ان‌شاءاالله در این فصل شرمنده مردم نشویم.

 

تیم باید خوب بسته شود و اگر بتواند پدیده لیگ شود

او در پاسخ به این سوال که خطیبی فصل آینده در این تیم می ماند یا خیر، گفت: او سرمربی ما در فصل جدید است. ما تمام سعی و تلاشمان این است که تیم خوب بسته شود. آقای خطیبی هم تجربه لیگ یک و هم تجربه لیگ برتر دارند و کمک خوبی می توانند در جذب بازیکنان به ما کنند. تیم باید خوب بسته شود و اگر بتواند پدیده لیگ شود. نگاهمان به این شکل است و شاید این نگاه توقع ایجاد کند اما باید جوری عمل کنیم که فصل اولی که می رویم حریفانمان بدانند با چه تیم خوبی طرف هستند.

عناوین برگزیده