تاریخ: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۴۶
بازدید: ۱۷۲
کد خبر: ۱۲۸۷۶۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
صفوف فروشی که به دریا ختم می‌شود:

حقیقی‌های "حکشتی" به جان همدیگر افتادند

می متالز - نگاهی به روند معاملات این شرکت حاکی از آن بوده که سهامداران حقیقی به جان یکدیگر افتاده و حقوقی‌هایی که طی روزهای گذشته کمی به بهبود بازار کمک می‌کردند، آنها نیز از بیرون گود معاملات تنها، نظاره‌گر این خونریزی حقیقی‌ها نشسته‌اند.
حقیقی‌های "حکشتی" به جان همدیگر افتادند

به گزارش می متالز، شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران "حکشتی" در‌حالی‌که طی آخرین روز معاملاتی هفته جاری قرار دارد، که سهامداران حقیقی زنبیل به دست آماده فروش این سهم دلاری و با ارزش شدند.

تا به این لحظه تعداد ۵۰۰۰ نفر صف‌نشین در ایستگاه این شرکت دیده می‌شود که حدود ۲۹ میلیون سهم را می‌خواهند به فروش برساند اما؛ نکته جالب اینجاست که تقریباً حقیقی‌ها به جان همدیگر افتاده و ۹۹درصد خریداران را خود حقیقی‌ها تشکیل دادند و بیش از ۹۳ درصد از صف فروشندگان باز هم به حقیقی‌ها رسید.

صفوف فروش حکشتی را حقیقی جمع می‌کند.

طبق آخرین معاملات این شرکت طی یک هفته گذشته تقریباً ۶ روز قرمز را در سابقه معاملاتی شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی مشاهده می‌شود. هم اکنون نرخ قابل معامله این شرکت در محدوده ۶ هزار و ۸۷۳ تومان قرار دارد و نماگر این شاخص برروی منفی ۴.۹۹ درصد است.

صفوف فروش حکشتی را حقیقی جمع می‌کند.

عدم اطلاع‌رسانی دقیق این شرکت نسبت به ارزشمند بودن این سهم، باعث شده تا سهامداران حقیقی به جان یکدیگر افتاده و حقوقی‌هایی که طی روزهای گذشته کمی به بهبود بازار کمک می‌کردند، آنها نیز از بیرون گود معاملات تنها نظاره‌گر این خونریزی حقیقی‌ها باشند.

عناوین برگزیده