تاریخ: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۱۵
بازدید: ۲۴۱
کد خبر: ۱۳۱۱۷۷

قطار زندگی راه آهن گیلان با ارزش ۱۵۰ میلیارد تومان افتتاح شد

می متالز - رسولی با بیان اینکه هزینه ساخت قطار زندگی بدون هزینه لکوموتیو، حدود ۱۵۰ میلیارد تومان است، گفت: این قطار قرار است در مسیر رشت به مشهد زائران حضرت امام رضا(ع) را جابه‌جا کند.
قطار زندگی راه آهن گیلان با ارزش ۱۵۰ میلیارد تومان افتتاح شد

به گزارش می متالز، «سعید رسولی» عصر امروز (چهارشنبه، ۱۹ شهریور) در مراسم افتتاح قطار زندگی مسیر راه آهن رشت به مشهد، اظهار کرد: امروز خدمتی دیگر در راستای رفاه حال مسافران راه آهن گیلان ارائه شده است.

مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران افزود: مسیر ریلی رشت کمتر از ۲ سال است که به خطوط ریلی کشور متصل شده و جز معدود مسیرهای ریلی است که توانسته بارهای کشاورزی، معدنی و صنعتی را جذب کند.

وی با اشاره به افتتاح قطار پنج ستاره زندگی در گیلان، گفت: این قطار ساخت داخل با امکاناتی از جمله رستوران و ... حرکتی نو در راستای رفاه حال مسافران است.

رسولی با بیان اینکه هزینه ساخت قطار زندگی بدون هزینه لکوموتیو، حدود ۱۵۰ میلیارد تومان است، تاکید کرد: این قطار قرار است در مسیر رشت به مشهد زائران حضرت امام رضا(ع) را جابه‌جا کند.

وی با اشاره به اینکه خادمی امام رضا(ع) بزرگترین افتخارات کارکنان شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران است، اذعان کرد: از همه حمایت های مسوولین به ویژه دکتر نوبخت در سازمان برنامه و بودجه تشکر می کنیم.

عناوین برگزیده