تاریخ: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۲۶
بازدید: ۱۱۷
کد خبر: ۲۵۱۱۱۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

استقبال متقاضیان واحد‌های تولیدی صنعتی از تسهیلات بانکی

‌می‌متالز - مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شیروان گفت: امسال متقاضیان واحد‌های تولیدی صنعتی این شهرستان استقبال خوبی از تسهیلات بانکی کردند.

به گزارش می‌متالز، «عبدالله گُلی» در شیروان از استقبال متقاضیان واحد‌های تولیدی صنعتی از تسهیلات بانکی خبر داد و اظهارکرد: امسال چهار واحد تولیدی صنعتی برای دریافت ۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات، به بانک معرفی شدند.

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شیروان عنوان کرد: اولویت بررسی طرح‌ها بر اساس اولویت گذاری که از طرف وزارتخانه برای هر استان در سال ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده می‌باشد که تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ در شرایط عادی ۱۸ درصد و چنانچه وام رصد شود و و در همان واحد تولیدی هزینه شده باشد ۸ یا ۶ درصد یارانه سود وام است.

وی اضافه کرد: همچنین مدت بازپرداخت تسهیلات واحد‌های تولیدی صنعتی هفت ساله است که دو سال نخست تنفس، ولی سود آن حساب می‌شود و امید می‌رود شاهد تحول خوبی در این زمینه باشیم.

وی بیان کرد: اینک ۱۲ واحد تولیدی این شهرستان غیرفعال و نیمه راکد است که از این تعداد ۹ واحد تولیدی غیرفعال و مابقی نیمه راکد است.

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شیروان گفت: شهرستان شیروان دارای ۲۵ واحد تولیدی غیرفلزی، سه واحد تولیدی فلزی و ۱۸ واحد معدنی است که با توجه به شرایط فعلی کنونی اینک ۳۰۰ نفر در ناحیه صنعتی امیرآباد و شهرک صنعتی مشغول به کار هستند.

منبع: خبرگزاری شبستان

عناوین برگزیده