تاریخ: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۰:۰۳
بازدید: ۷۶
کد خبر: ۲۹۸۷۵۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

مشتری‌مداری باید در شرکت بیمه رازی تبدیل به فرهنگ شود

‌می‌متالز - دکتر جباری در آخرین نشست هم‌اندیشی مدیران بیمه رازی با تاکید بر ارائه طرح‌ها و اهداف خلاق تاکید کرد باید بتوانیم شاخص‌های مورد نظر شرکت را به درستی ارزیابی کنیم.

به گزارش می‌متالز، دکتر جباری ضمن تبریک سال جدید و آرزوی سلامتی برای همه همکاران و خانواده‌های آن‌ها تاکید کرد: این نشست با دو هدف برگزار شده است؛ اول اینکه بتوانیم برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۲ را قبل از شروع سال درخرد‌جمعی بررسی و ارزیابی کنیم و هدف دوم هم ارزیابی و مقایسه عملکرد بخش‌ها و حوزه‌های مختلف شرکت و برنامه‌های سال ۱۴۰۱ است.

مدیرعامل بیمه رازی ادامه داد: ما در سال ۱۴۰۱ توانستیم بخش بسیاری از اهداف و برنامه‌هایی را که برای این سال تدوین و ابلاغ کرده بودیم به سرانجام برسانیم و انشاءالله در نشست بعدی که در سال جدید خواهد بود اهداف و برنامه‌های سال ۱۴۰۲ را مرور خواهیم کرد. وی گفت: در حقیقت ما هر سال که جلوتر می‌رویم برنامه‌ها بهتر و قوی‌تر می‌شوند، چون من معتقد هستم داشتن برنامه و راهبرد و انضباط در هر بنگاه اقتصادی ضروری است. ایشان با تاکید بر اینکه مشتری‌مداری باید تبدیل به فرهنگ بیمه‌ای شود افزود: در بیمه رازی همه باید با توجه به ۵ چرخش استراتژیک مشتری‌مداری را سرلوحه کار خود قرار دهند. ایشان درادامه ضمن تشکر از مدیران شعب، افزود: یکی از دستاورد‌های شرکت در سال ۱۴۰۱ این بود که مدیران شعب که عموما با‌انگیزه و بانشاط هستند به اهدف بنیادی که از پیش طراحی شده بود دستیابی کنند و برای صیانت از برند شرکت و ارتقای جایگاه شرکت در استان‌ها تلاش کنند.

منبع دنیای اقتصاد

عناوین برگزیده