تاریخ: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۱:۲۵
بازدید: ۱۳۹
کد خبر: ۳۰۳۷۵
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

افزایش 212 درصدی فروش بهمن ماه شرکت ملی مس ایران /خبر های خوب در اسفند ماه ازفملی

می متالز - شرکت ملی مس ایران ،در آخرین گزارش تولید و فروش ماهانه بهمن ماه موفق به تحقق 1283 میلیارد تومان فروش از ناحیه محصولات خود شده است و به طور کلی تا کنون 8235 میلیارد تومان فروش محقق نموده است.
افزایش 212 درصدی فروش بهمن ماه شرکت ملی مس ایران /خبر های خوب در اسفند ماه ازفملی

به گزارش می متالز، بیشتر رقم فروش مربوط به کاتد مس می باشد که معادل 941 میلیارد تومان در بهمن ماه است و معادل 70 درصد سبد فروش شرکت را شامل می شود.
در ماه گذشته یعنی دی ماه، شرکت توانسته بود 411 میلیارد تومان از محل فروش را محقق نماید که در مقایسه با بهمن ماه، شرکت توانسته است 212 درصد رشد را در فروش محصولات خود محقق نماید. از نظر حجم فروش نیز شرکت با 635 درصد افزایش نسبت به ماه گذشته حدود 187 هزار تن محصول به فروش رسانده است. به طور کلی حجم فروش شرکت نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش 17 درصدی به 1094 هزار تن رسیده است.
در قسمت نرخ ها نیز، نسبت به ماه گذشته کاتد، 6 درصد کاهش داشته است که نسبت به نرخ متوسط یازده ماهه محصولات، 42 درصد بیشتر می باشد.
باید توجه کرد که گزارش خوب شرکت در بهمن ماه بنا بر افزایش مقدار فروش بوده است و باید توجه داشت که بعد از خرداد ماه بیشترین مبلغ فروش و مقدار فروش در بهمن ماه محقق شده است و با توجه به نوسانات اخیر قیمت مس جهانی در قیمت 6500 دلار برای هر تن انتظار می رود که اسفند ماه شرکت بتواند مبالغ فروش بالاتری را محقق نماید. در گزارشات پیشین نیز اشاره کرده بودیم که افزایش حجم فروش از اهمیت بیشتری برخوردار است چرا که برای افزایش فروش سیاست های بازاریابی باید تدارک دیده شود اما افزایش نرخ ها از عوامل بیرونی تعیین می شود.


نکات کلی گزارش:

فروش 18 هزار تن کاتد در بهمن ماه
فروش 146 هزارتن کاتد تا انتهای بهمن ماه
فروش 1049 هزارتن محصول تا انتهای بهمن ماه
کاهش 17 درصدی مقادیر فروش
افزایش قیمت مس جهانی از 6000 دلار به 6500 در ماه گذشته

منبع: معدن 24
عناوین برگزیده