تاریخ: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۹:۵۴
بازدید: ۶۴
کد خبر: ۳۰۷۹۷۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پیام تبریک مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر به مناسبت یکم تیرماه روز ملی اصناف

‌می‌متالز - مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر یکم تیرماه روز ملی اصناف و آغاز دهه تولید و تجارت را تبریک گفت.

به گزارش می‌متالز، مهدی صفوی به مناسبت گرامیداشت روز ملی اصناف و آغاز دهه تولید و تجارت متن پیام تبریک خود را به شرح زیر صادر کرد.

نقش و جایگاه اصناف به عنوان متولیان بازار در نظام اقتصادی کشور، اعم از فرد صنفی و یا تشکّلهای صنفی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

اصناف نقش بسیار مهمی در اتصال حلقه فرآیند واردات، تولید به مصرف، موجب گردش کالا و نقدینگی و در نتیجه پویایی اقتصاد شده و در نهایت باعث رشد تولید و توسعه اشتغال کشور می‌باشد.

با توجه به نامگذاری شعار امسال (مهار تورم و رشد تولید) از سوی مقام معظم رهبری، اصناف نیزنقش مهمی دراین زمینه برای تحقق شعاردارند که بایستی با حمایت و همراهی بیشتر دستگاه‌های اجرایی مرتبط صورت پذیرد.

اینجانب ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام جامعه اصناف، فرارسیدن روز ملی اصناف را به خانواده بزرگ اصناف و بازاریان کشور به ویژه استان بوشهر درتمامی رسته‌های تولیدی، توزیعی، خدماتی و خدمات فنی و اعضای هیات مدیره سازمان‌های صنفی استان و روسای اتاق‌های اصناف کلیه شهرستان‌ها تبریک و تهنیت عرض نموده و از تلاش‌ها و خدمات ارزشمند این قشر فهیم و متعهد تقدیر و سپاسگذاری می‌نمایم.

توفیق و سربلندی این عزیزان را از خداوند سبحان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواستارم.

مهدی صفوی

مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر

منبع: پایگاه خبری اطلاع رسانی دیار جنوب

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده