تاریخ: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۹:۲۴
بازدید: ۱۵۷
کد خبر: ۳۲۳۸۸۸
سرویس خبر : اجتماعی
در اولین همایش روابط عمومی و ارتباطات در بندرعباس به میزبانی صبا فولاد خلیج فارس بررسی شد

نقش رسانه در عبور برند‌ها از بحران

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس: اطلاع‌رسانی در دنیای امروز سرعت بیشتری گرفته و تقریبا دیگر خبر محرمانه وجود ندارد و اخبار به سرعت در فضای مجازی منتشر می‌شوند و در این بین رسانه‌ها به خوبی توانستند نقش ایفا کرده و در بزنگاه‌ها صدای صنایع باشند.

به گزارش می‌متالز، «احسان دشتیانه» مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس «فصبا» در نشستی که به میزبانی این شرکت و با حضور مدیران روابط عمومی واحد‌های صنعتی و معدنی و استارتاپی برگزار شد، بر نقش رسانه در دنیای امروز تاکید کرد و گفت: اطلاع‌رسانی در دنیای امروز سرعت بیشتری گرفته و تقریبا دیگر خبر محرمانه وجود ندارد و اخبار به سرعت در فضای مجازی منتشر می‌شوند و در این بین رسانه‌ها به خوبی توانستند نقش ایفا کرده و در بزنگاه‌ها صدای صنایع باشند.

وی اظهار کرد: در دنیای امروز و با وجود رسانه‌ها و فضای مجازی، دیگر نمی‌توان چیزی را پنهان کرد و عملکرد شرکت‌ها و مدیران نیز رصد می‌شود و شاید بتوان از ضعف مالی رسانه‌ای استفاده کرد و با پرسونال برندینگ به طور موقت موفقیت کسب کرد، اما این کار در بلندمدت موفقیتی را حاصل نمی‌کند.

وی در تشریح وضعیت صبا فولاد خلیج فارس گفت: خوشبختانه وضعیت صبا فولاد بر اساس آمار رو به رشد بوده و فروش این شرکت طی دو سال گذشته بدون سرمایه‌گذاری مجدد و اجرای طرح توسعه از ۲۳۰میلیون دلار به ۳۴۰ میلیون دلار رسیده، لذا با توجه به پذیره‌نویسی این شرکت و این موضوع که تمامی آورده آن صرف اجرای طرح توسعه‌ای می‌شود، در واقع سهامداران بدون سرمایه‌گذاری مجدد در سود دو پروژه سهیم می‌شوند.

این نشست با موضوع روابط عمومی آینده و با حضور مدیران روابط عمومی فعلی و سابق ایمیدرو، منطقه ویژه خلیج فارس، شرکت‌های معدنی و صنعتی چادرملو، فولاد خراسان، آلومینیوم المهدی، دیجی کالا و زرین پال در دو پنل برگزار شد و نمایندگان این برند‌ها در خصوص نقش رسانه در بحران‌هایی که روابط عمومی‌ها با آن مواجه می‌شوند صحبت کرده و به طرح بخشی از تجربیات خود در این خصوص پرداختند.

تعداد بازدید : 1

منبع: فردای اقتصاد

عناوین برگزیده