تاریخ: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۲۰
بازدید: ۲۰۴
کد خبر: ۳۲۶۷۲۱
ایری:

ابعاد پروژه‌های عمرانی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بررسی شد

‌می‌متالز - سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: در خصوص چالش‌ها و موانع پیش روی طرح‌های کلان عمرانی فرودگاه‌ها امام خمینی (ره) بحث و بررسی صورت گرفت.

به گزارش می‌متالز، عبدالجلال ایری، در تشریح نشست کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفـت: این نشست با هدف بررسی پروژه‌های عمرانی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برگزار و مسوولان این فرودگاه با حضور در کمیسیون، گزارشی از آخرین وضعیت اجرای طرح جامع شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ارائه کردند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تلاشمان این است که در طول سال‌های آینده با توسعه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) زمینه تحقق اهداف کلان کشور برای تبدیل شدن به هاب منطقه در حوزه حمل و نقل‌های هوایی، را فراهم کنیم.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس اظهار کرد: در این نشست ضمن بررسی تمامی ابعاد پروژه‌های این فرودگاه، چالش‌ها و موانع پیش روی این پروژه از جمله مشکلات تامین منابع مالی برای ساخت باند‌های شمالی و جنوبی، ترمینال و ... مورد بحث قرار گرفت.

ایری خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس در جریان بررسی لایحه برنامه هفتم به توسعه این شهر فرودگاهی توجه کردند و احکامی بسیار خوبی را برای این امر به تصویب رساندند؛ و هم اکنون نیز آمادگی دارند در صورت نیاز، از ابزار‌های نظارتی و تقنینی خود برای رفع موانع و بهبود شرایط برای توسعه هر چه سریع‌تر این پروژه ها، استفاده کند.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده