تاریخ: ۰۶ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۵۱
بازدید: ۱۴۳
کد خبر: ۳۲۸۱۲۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

مزایده معادن جنوب کرمان تمدید شد

‌می‌متالز - معاون امور معادن و صنایع معدنی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از تمدید مزایده عمومی معادن و محدوده‌های اکتشافی جنوب کرمان در قالب بسته‌های سرمایه‌گذاری تا ۱۷ دی‌ماه جاری خبر داد.

به گزارش می‌متالز، محمد مجاز روز چهارشنبه با بیان اینکه این مزایده سومین مزایده معدنی اداره کل صمت جنوب کرمان در سال جاری است، اظهار کرد: آگهی تمدید مزایده عمومی معادن و محدوده‌های اکتشافی جنوب کرمان در قالب بسته‌های سرمایه‌گذاری شامل ٢ بسته سرمایه‌گذاری کرومیت و یک بسته سرمایه‌گذاری منگنز از تاریخ دوشنبه چهارم دی‌ماه از طریق رسانه‌ها و سایت اداره کل به نشانی https://skr.mimt.gov.ir/ منتشر شده است.

وی با بیان اینکه مهلت دریافت اسناد مزایده هفت دی‌ماه و مهلت ارسال مدارک ۱۷ دی‌ماه سال جاری است، تاکید کرد: زمان بازگشایی پاکت‌های مزایده ۲۰ دی‌ماه است.

مجاز اضافه کرد: متقاضیان برای دریافت اسناد مزایده می‌توانند به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس setadiran.ir مراجعه کنند.

آغاز مزایده معدن مس کرور پس از سال‌ها

مجاز با بیان اینکه با گذشت چندین سال، اقدامی برای بهره برداری و احداث کارخانه برای معادن مس، توسط شرکت ملی مس در جنوب کرمان انجام نشده است، افزود: با تاکید رییس جمهور مبنی بر فعال سازی معادن، طی یک ماه گذشته پیگیری‌های مستمر صورت گرفت که نتیجه آن آغاز مزایده معدن مس کرور از امروز چهارشنبه است.

وی با اشاره به اینکه اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان دارای تجربه موفق در فعالسازی معادن کوچک مقیاس و همچنین واگذاری معادن بزرگ مثل تیتانیوم به بخش خصوصی توانمند توسط ایمیدرو است گفت: سرانجام در دولت مردمی آیت الله رئیسی و پس از سال‌ها انتظار و با پیگیری‌های انجام شده، مزایده معدن مس کرور آغاز شد.

مجاز ادامه داد: اسناد آگهی مزایده برای بهره برداری از معدن مس کرور روی سایت dargah.nicico.com قرار گرفته و این معدن آماده واگذاری است، لذا شرکت‌های بزرگ و توانمند خصوصی که تمایل به سرمایه‌گذاری دارند، می‌توانند با مراجعه به این سایت و دریافت اسناد، در مزایده شرکت کنند.

مزایده معدن مس دلفارد آغاز می‌شود

وی تاکید کرد: اسناد مزایده معدن مس دلفارد نیز طی روز‌های آینده برای واگذاری به بخش خصوصی روی این سایت قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) کرمان

عناوین برگزیده