تاریخ: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۷:۵۱
بازدید: ۱۱۵
کد خبر: ۳۳۴۵۷۶
سرویس خبر : محیط زیست

صندوق ملی محیط زیست از پروژه‌های ذوب آهن اصفهان حمایت بیشتری داشته باشد

‌می‌متالز - بیست‌و‌یکمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست با شعار (رشد تولید؛ با رویکرد محیط زیست)، سیزدهم اسفندماه با حضور سمیه رفیعی رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی، شهریار افندی‌زاده مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، داریوش گل علی زاده رییس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست کشور و جمعی از مسوولین در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران افتتاح شد.

به گزارش می‌متالز، سمیه رفیعی رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه ذوب آهن گفت: تولید سبد محصولات صنعتی در ذوب آهن اصفهان، توسعه و عمران کشور را در بخش‌های مختلف مانند صنایع حمل‌و‌نقل و ساختمان رقم زده است.

وی با اشاره به اینکه خدمات ذوب آهن اصفهان به ایران عزیزمان قابل تحسین است، افزود: تولید فولاد در کل دنیا به صورت ذاتی با آلایندگی همراه بوده و لذا کنترل آلاینده‌ها در بخش‌های مختلف ذوب آهن اصفهان نیاز است مانند ادوار قبل با دقت و جدیت تمام انجام گیرد تا پرسنل و جامعه پیرامون شرایط بهتری را تجربه نمایند.

رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ذوب آهن اصفهان پروژه‌های زیست متعددی را در دست اجرا دارد و لذا جهت تسریع در این پروژه‌ها نیاز است صندوق ملی محیط زیست حمایت بیشتری از این مجتمع عظیم صنعتی داشته باشد.

شهریار افندی زاده مدیرعامل سازمان حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز با اشاره به اینکه ذوب آهن اصفهان با تولید انواع ریل، ایمنی و سیر سبز را به هموطنان عزیزمان هدیه داده است، اظهار داشت: حمل‌و‌نقل ریلی پیشتاز توسعه در بخش‌های مختلف کشور به شمار می‌رود و لذا در اذهان همواره ماندگار خواهد بود.

وی بیان کرد: تیرآهن تولید شده در این شرکت نیز پس از تخریب ساختمان همچنان قابلیت استفاده دارد که این رویکرد در کاهش قیمت تمام شده بنا و حفظ محیط زیست بسیار موثر می‌باشد.

افندی زاده خاطرنشان کرد: ریل تولیدی این شرکت در خط مترو تهران نیز به عنوان افتخار ملی مورد استفاده قرار گرفته است.

داریوش گل علی زاده رییس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست کشور نیز ضمن بازدید از غرفه ذوب آهن اصفهان و دستاورد‌های زیست محیطی این مجتمع عظیم صنعتی، بر تداوم دستاورد‌های زیست محیطی در راستای کاهش عوامل آلاینده و همچنین تعامل هرچه بیشتر صندوق ملی محیط زیست جهت تامین اعتبارات پروژه‌های زیست محیطی این شرکت در بخش‌های گوناگون، تاکید نمود.

صندوق ملی محیط زیست از پروژه‌های ذوب آهن اصفهان حمایت بیشتری داشته باشد

صندوق ملی محیط زیست از پروژه‌های ذوب آهن اصفهان حمایت بیشتری داشته باشد

صندوق ملی محیط زیست از پروژه‌های ذوب آهن اصفهان حمایت بیشتری داشته باشد

منبع: ذوب آهن اصفهان

عناوین برگزیده