تاریخ: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۱:۵۲
بازدید: ۸۷
کد خبر: ۳۳۹۱۰۵
سرویس خبر : آهن و فولاد

حضور شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳/ نمایش توانمندی‌های صادراتی به بازار‌های بین‌المللی

‌می‌متالز - ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳ در راستای نمایش توانمندی‌های صادراتی از ۰۸ تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه با حضور رئیس‌جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی دیگر از مسوولان کشوری، آغاز به کار کرد.

به گزارش می‌متالز، در این نمایشگاه شرکت‌ها و بازرگانان از کشور‌های مختلف دنیا، حضور داشته و اقدام به مذاکره و بررسی تعاملات تجاری با بزرگ‌ترین نشان‌های صنعتی ایران در حوزه‌های مختلف خواهند کرد.

شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان در این رویداد حضوری پررنگ بهم رسانده و آخرین وضعیت پیشرفت پروژه‌های مختلف خود را در معرض علاقمندان قرار داده است.

گفتنی است در حاشیه این نمایشگاه و نشست‌های جانبی، دکتر مهدی عبوری مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری غدیر و سیدابوتراب فاضل مدیرعامل هلدینگ صنعت معدن غدیر میزبان هیات‌های عالی رتبه دولتی از کشور نیجریه، تانزانیا و اوگاندا بودند.

همچنین دکتر احمد صادقیان مدیرعامل شرکت فغدیر نیز با حضور خود در غرفه ضمن بازدید از نمایشگاه با مراجعین دیدار و گفتگو کرد.

نمایشگاه ایران اکسپو تا تاریخ ۱۲ اردیبهشت در در محل دائمی نمایشگا‌های بین‌المللی تهران برپاست که این شرکت در سالن شماره ۶ غرفه ۶۰۸ در کنار مجموعه وکغدیر به ارایه آخرین دستاورد‌های خود می‌پردازد.

منبع: چیلان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده