تاریخ: ۰۹ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۴۹
بازدید: ۱۵۳
کد خبر: ۴۳۴۴۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نسبت به دوره مشابه در سال گذشته؛

سود هر سهم "ثفارس" کاهشی بود

می متالز - شرکت عمران و توسعه فارس در دوره ۶ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷، به ازای هر سهم خود ۳۶ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶ کاهش ۶۷ درصدی را نشان می دهد.
سود هر سهم "ثفارس" کاهشی بود

به گزارش می متالز، شرکت عمران و توسعه فارس با سرمایه یک هزار میلیارد ریال، صورت های مالی ۶ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

شرکت عمران و توسعه فارس در دوره یاد شده، مبلغ ۳۵ میلیارد و ۷۹۶ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۳۹ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۶ معادل ۶۷ درصد کاهش داشته است.

در گزارش حسابرسی شده شرکت عمران و توسعه فارس نسبت به گزارش حسابرسی نشده، کاهش ۳۶ درصدی در سود هر سهم مشاهده می‌شود.

با احتساب زیان انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۲۳۷ میلیارد و ۸۹۳ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

"ثفارس" در دوره ۶ ماهه سال مالی منتهی به شهریور ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۱۱۰ میلیارد و ۱۹۲ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۱۱۰ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

شرکت عمران و توسعه فارس در صورت های مالی تلفیقی، سود هر سهم در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ را مبلغ ۳۴ ریال و سود خالص را مبلغ ۳۶ میلیارد و ۴۱۵ میلیون ریال اعلام کرده است.

عناوین برگزیده