تاریخ: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۴۵
بازدید: ۱۹۹
کد خبر: ۵۷۹۴۴
خسته بند:

قیمت بلیت حمل و نقل عمومی در ایام اربعین افزایش نخواهد یافت

می متالز - عضو کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه قیمت بلیت حمل و نقل عمومی اعم از جاده ای، هوایی و ریلی در ایام اربعین افزایش نخواهد یافت، گفت: وزارت راه و دستگاه قضایی باید به صورت جدی با تخلفات احتمالی برخورد کنند.
قیمت بلیت حمل و نقل عمومی در ایام اربعین افزایش نخواهد یافت

به گزارش می متالز، حسن خسته بند عضو کمیسیون عمران مجلس، با اشاره به وضعیت نرخ حمل و نقل عمومی در ایام اربعین حسینی، گفت: هر ساله سیل عظیم جمعیت از طریق حمل و نقل عمومی از جمله حمل و نقل هوایی، جاده ای و ریلی به پایانه های مرزی رفته و از آنجا به عتبات عالیات مشرف می شوند.

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه مساله افزایش قیمت حمل ونقل عمومی در ایام اربعین هر سال رخ می دهد، این در حالی است که مسوولان این حوزه سال به سال وعده می دهد که قیمت این بخش افزایش نخواهد یافت، اما در روزهای پایانی منتهی به اربعین، به یکباره قیمت ها به صورت چشمگیر افزایش می یابد.

 

قیمت بلیت حمل و نقل عمومی در ایام اربعین افزایش نخواهد یافت

وی با بیان اینکه قیمت بلیت حمل و نقل عمومی اعم از جاده ای، هوایی و ریلی در ایام اربعین افزایش نخواهد یافت، تصریح کرد: متأسفانه هر سال در این حوزه تخلفات بسیاری صورت می گیرد، اما به صورت جدی با این مسائل برخورد نمی شود.

 

دستگاه قضا با تخلفات احتمالی در بحث افزایش قیمت حمل ونقل اربعین برخورد کند

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی و دستگاه های نظارتی و قضایی باید به صورت جدی با تخلفات احتمالی در بحث افزایش قیمت حمل ونقل اربعین برخورد کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: قطعا مجلس در صورت بروز تخلف در عرصه قیمت گذاری بلیت حمل و نقل عمومی در ایام اربعین، به این مساله ورود خواهد کرد، البته در روزهای آتی نشستی با حضور مسوولان مربوطه برای بررسی اقدمات و تمهیدات صورت گرفته برگزار خواهد شد.

عناوین برگزیده