تاریخ: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۵۵
بازدید: ۱۴۶
کد خبر: ۶۰۵۱۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
درشش ماهه اول امسال انجام شد؛

افزایش 71 درصدی تعداد پروانه های بهره برداری صنعتی صادره در استان بوشهر

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهراز افزایش 71 درصدی تعداد پروانه های بهره برداری صنعتی استان طی شش ماهه اول سال 98 نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
افزایش 71 درصدی تعداد پروانه های بهره برداری صنعتی صادره در استان بوشهر

به گزارش می متالز، سید حسین حسینی با اشاره به افزایش واحدهای صنعتی استان در شش ماهه اول امسال گفت: 24 فقره پروانه بهره برداری صنعتی باسرمایه گذاری19هزار و345 میلیارد ریال به همراه اشتغال 900 نفر در زمینه های مختلف صنعتی در مدت زمان مذکور صادر شده است.

او افزود: از مجموع 24 فقره پروانه بهره برداری صادره 4 مورد آن با سرمایه گذاری 396میلیارد ریال و اشتغال75 نفر از سوی سازمان مناطق ویژه اقتصادی استان انجام گرفته است.

 

صدور 90 جواز تاسیس صنعتی در شش ماهه اول 98

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در شش ماهه اول سال امسال 90فقره جواز تاسیس صنعتی با پیش بینی سرمایه گذاری 123هزارو 113 میلیارد ریال و اشتغال 3هزارو 389 نفر در زمینه طرح های صنعتی مختلف در استان بوشهر صادر شده است.

حسینی افزود: با توجه به دارا بودن بستر های لازم در استان نظیر شهرک های صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی جهت سرمایه گذاری ؛ طبق وضعیت موجود تا پایان شهریورماه سال جاری98 تعداد 577فقره مجوز تاسیس طرح صنعتی با پیش بینی سرمایه گذاری 803هزارو 421میلیارد ریال و اشتغال 26هزارو508 نفر در استان بوشهرصادرشده که بخش اندک آن از سوی مناطق ویژه اقتصادی استان انجام گرفته است.

او با اشاره به اقدامات متعدد سازمان صنعت،معدن وتجارت استان در راستای جذب و تشویق سرمایه گذاران در استان تصریح کرد: تشکیل جلسات مختلف با برخی هیات های تجاری و سرمایه گذاران خارجی بمنظور معرفی امکانات و قابلیت های گوناگون در استان و همچنین پیگیری برای صدورمجوز های لازم از طریق دستگاههای اجرایی مرتبط در راستای هموار نمودن و تکمیل بسترهای لازم برای سرمایه گذاری صنعتی در استان از جمله اقدامات از سوی این سازمان می باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خاطر نشان کرد: منابع عظیم نفت و گاز، صنایع دریایی، منابع معدنی نخیلات و همچنین دسترسی به آبراه های بین المللی و کشور های حاشیه خلیج فارس می تواند یک فرصت مناسب برای ایجاد سرمایه گذاری دربخش صنعت اشاره کرد.

عناوین برگزیده