تاریخ: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۱۴
بازدید: ۲۱۶
کد خبر: ۶۲۸۱۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در پایان معاملات امروز رخ می دهد:

توقف ۵ نماد دارای صف خرید و فروش برای مجمع + مهلت آخر یک حق تقدم

می متالز - در پایان معاملات امروز، نماد پنج شرکت دارای صف خرید و فروش برای مجمع سالانه و عادی بطور فوق العاده متوقف می شود و مهلت آخر حق تقدم سهم منفی است.
توقف ۵ نماد دارای صف خرید و فروش برای مجمع + مهلت آخر یک حق تقدم

به گزارش می متالز، در پایان معاملات امروز، نماد شرکت های کشتیرانی ایران، سرمایه گذاری خوارزمی و چین چین به دلیل برگزاری مجمع سالانه و نماد دو شرکت پارس سویچ و هلدینگ دارویی برکت برای مجمع عادی بطور فوق العاده، متوقف می شود.

بر این اساس، "حکشتی، وخارزم، غچین" برای تصویب صورت های مالی منتهی به خرداد سال جاری و "بسویچ، برکت" برای انتخاب اعضای هیات مدیره، سه شنبه هفته جاری تصمیم گیری می کنند.

همچنین دوره پذیره نویسی سهام حق تقدم شرکت عمران و توسعه فارس به اتمام می رسد. "ثفارس" هم که در جریان معاملات چهارشنبه با افت 4.4 درصدی قیمت و صف فروش روبرو بوده با اخذ مجوز افزایش سرمایه 80 درصدی در مجمع فوق العاده 26 مرداد ماه، اقدام به تامین مالی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی کرده است.

بنابراین گزارش، طی معاملات چهارشنبه "حکشتی" با افت 1.4 درصدی قیمت، "غچین و بسویچ" با رشد 5 درصدی و اندک قیمت و صف خرید، "برکت" با افت 4.2 درصدی قیمت و صف فروش و "وخارزم" با توقف نماد روبرو بوده اند.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده