تاریخ: ۰۱ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۳۴
بازدید: ۲۰۰
کد خبر: ۷۴۷۱۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

کمیته‌های شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در لرستان ساماندهی می شوند

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان بر ضرورت ساماندهی کمیته‌های زیرمجموعه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در این استان تاکید کرد.
کمیته‌های شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در لرستان ساماندهی می شوند

به گزارش می متالز، محمدرضا صفی خانی در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه لرستان در سخنانی با بیان اینکه شرایط امروز کشور برای صادرات، تولید، حضور در بازار رقابت و… سخت است، اظهار داشت: اما در آستانه انقلاب چهار صنعتی هستیم، الزامات بازار در حال تغییر است و ما نیز باید بازار خود را جهانی کنیم، در غیر این صورت مشکلاتی را در عرصه جهانی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه ما باید به دنبال ارتقای کیفیت محصولات و همچنین معرفی محصولات تولیدی باشیم، عنوان کرد: اگر تعامل بین بخش خصوصی، دولت، گروه‌های اجتماعی و رسانه‌ها در این خصوص وجود نداشته باشد، موفق نخواهیم بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با تاکید بر اینکه این تحولات باید در لرستان سرعت بیشتری پیدا کند، افزود: صنعتگران لرستان دغدغه تولید را دارند و به این درک رسیده اند که باید به روز شوند و محصولات خود را جهانی کنند.

صفی خانی با اشاره به فعالیت واحدهای صنعتی در لرستان، تصریح کرد: صنعتگران لرستان به این اعتقاد رسیده اند که محصولی ارائه دهند که در بازار قابل رقابت باشد.

وی، عنوان کرد: ظرفیت‌های بزرگی در لرستان وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با اشاره به بررسی و رفع مشکلات واحدهای مشکل دار در جلسات ستاد تسهیل، عنوان کرد: رویکرد ما در حال حاضر در استان، احیای واحدهای تولیدی است.

صفی خانی با تاکید بر اینکه منابع باید به شکلی هدایت شوند که واحدهای صنعتی که می‌توانند محصول با کیفیت در بازار داشته باشند، احیا شوند، بیان است: در این راستا باید بین رسانه‌ها، دولت و بخش خصوصی اجماع ایجاد شود.

وی، همچنین بر ضرورت ساماندهی کمیته‌های زیرمجموعه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در لرستان تاکید کرد.

عناوین برگزیده