تاریخ: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۱۸
بازدید: ۱۸۳
کد خبر: ۸۴۲۹۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بسیج گمرک برای مقابله با شرایط تحریمی/ خدمت رسانی گمرک تعطیلی ندارد

می متالز - ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهرگفت: گمرک بوشهر آماده ارائه خدمات شبانه روزی به ورود کالاهای اساسی به کشور است.
بسیج گمرک برای مقابله با شرایط تحریمی/ خدمت رسانی گمرک تعطیلی ندارد

به گزارش می متالز، ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر گفت: تمامی مجموعه گمرک بوشهر با بسیج همگانی در طول تمامی ایام هفته و حتی روزهای تعطیل آماده ارائه خدمت شبانه روزی به ورود کالاهای اساسی به کشورمی باشد. 

بهروز قره بیگی در مراسم معارفه معاون امور گمرکی (صادرات و ترانزیت) ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر با اشاره به پهلوگیری کشتی ۱۰ هزار تنی برنج در بندر بوشهر اظهار داشت: حدود شش سال می باشد که کالاهای اساسی از گمرک بوشهر وارد کشور نشده بود که خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته توسط مدیریت ارشد استان ، دولت بخشی از کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم را از گمرکات استان بوشهر ترخیص خواهد کرد. 

وی اظهار داشت: در همین راستا گمرک در کمترین زمان ممکن و با اختصاص حداکثری تسهیلات گمرکی و به صورت شبانه روزی نسبت به خروج و ترخیص کالا اقدام خواهد نمود. 

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر تکریم تجار و بازرگانان را سرلوحه فعالیتهای گمرک عنوان کرد و گفت: مردمداری ، رونق تجارت و سلامت اداری از موارد می باشد که همواره در گمرک مورد تاکید قرار گرفته است. 

قره بیگی تاکید کرد: اعتبار وجایگاه گمرک با همیاری و همکاری تجار و بازرگانان ارتقاء پیدا خواهد کرد، که امیداوریم با ایجاد این تعامل و همکاری زمینه رونق بیش از پیش گمرک بوشهر و توسعه تجارت در استان فراهم گردد. 

وی اضافه کرد: هم اکنون ۶۰ درصد از امور در استان مربوط به حوزه خدمات و تجارت می باشد که نشان دهنده حساسیت کار در گمرک می باشد. 

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر رونق اقتصادی استان را در گروه تقویت صادرات عنوان کرد و گفت: یکی از مولفه‌های مهم و اثرگذار که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری در بخش رونق تولید می باشد تسریع و تسهیل در صادرات می باشد که گمرک با ایجاد بسته تشویقی صادرات زمینه این مهم را فراهم نموده است. 

قره بیگی به معاون جدید امور گمرکی (صادرات و ترانزیت ) ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر اشاره کرد و گفت: آقای علی اسماعیل پور از نیروهای جوان ، بومی ، متعهد و ارزشی در گمرک بوشهر می باشد که علیرغم جوانی از تجربه بالایی در گمرک برخوردار است. 

وی افزود: اشرافیت ایشان به قوانین گمرکی ، سلامت کاری و همچنین تعهد بالای کاری و پیگیری های فراوان ایشان از مهمترین مزیتهایی می باشد که موجب شده تا ایشان به عنوان معاونت امور گمرکی (صادرات و ترانزیت ) ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر معرفی گردد.

 در پایان این مراسم طی حکمی از سوی معاون توسعه و مدیریت گمرک جمهوری اسلامی ایران آقای علی اسماعیل پور به عنوان معاون جدید امور گمرکی (صادرات و ترانزیت ) ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر معرفی گردید

منبع: راک نیوز
عناوین برگزیده