تاریخ: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۰۳
بازدید: ۱۴۶
کد خبر: ۹۵۹۲۳
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

شرکت مس نوادا کاپر تولید عملیات پامپکین هالؤ را به حال تعلیق در آورد

می متالز - تولید مس در «معدن پامپکین هالؤ» در نتیجه محدودیتهای قاطعی که ایالت نوادا در ایالات متحده در رابطه با سفر و محل کار برای مبارزه با شیوع کووید 19 وضع کرده به حال تعلیق در آمده است.
شرکت مس نوادا کاپر تولید عملیات پامپکین هالؤ را به حال تعلیق در آورد

به گزارش می متالز، مالک این معدن، نوادا کاپر، که در فهرست بورس تورنتو قرار دارد، روز دوشنبه گزارش داد تعلیق تولید احتمالاً به مدت دست کم شش هفته طول خواهد کشید. در طول این مدت، خدمات ضروری برای معدن شامل توسعه آهسته زیر زمینی آن و دیگر فعالیت های لازم ادامه خواهد یافت تا این معدن در وضعیتی آماده به کار برای زمان بازگشت به سطح عادی تولید قرار داشته باشد.

مدیر عامل نوادا کاپر، مَت جیلی، در بیانیه ای گفت، " اولویت ما حفظ بهداشت و تندرستی نیروی کارمان است." او افزود که این شرکت بدنبال محافظت از کارکنان، کسب و کار و تسهیلات معدن است تا بتواند عملیات هایش را به محض اینکه محدودیتهای مرتبط با ویروس کووید 19 رفع شوند از سر بگیرد. نوادا کاپر اظهار داشت که در حال بررسی اقدامات گوناگون کاهش هزینه برای حفظ نقدینگی خود است و گفت که در این رابطه با وام دهنده ارشد پروژه، بانک ک اف دبلیو ایپکس، مشغول رایزنی ست.

این معدن زیر زمینی و کارخانه فراوری آن در دسامبر 2019 در پامپکین هالؤ وارد تولید شد. این عملیات از ظرفیت تولید 65 میلیون پوند مس در سال برخوردار است، تمام هزینه های نگهدارنده اش معادل 1.86 دلار برای هر پوند می باشد، و امکاناتی برای توسعه دارد. نوادا کاپر همچنین در حال بررسی راه اندازی یک پروژه روباز در پامپکین هالؤست.

عناوین برگزیده