تاریخ: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۲۸
بازدید: ۱۸۵
کد خبر: ۹۶۳۱۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

قله 600 هزار واحد فتح شد: شاخص بورس 6 تایی شد! + عکس

می متالز - شاخص کل بورس قله 600 هزار واحد را فتح کرد.
قله 600 هزار واحد فتح شد: شاخص بورس 6 تایی شد!  + عکس

به گزارش می متالز، شاخص کل بورس قله 600 هزار واحد را فتح کرد.

شاخص کل بورس در ابرکانال ۶۰۰ هزار واحد

شاخص کل بورس تهران امروز در ادامه صعود پرشتاب روزهای اخیر وارد کانال ۶۰۰ هزار واحد شد. گرچه فشار فروش در ابتدای معاملات اوج گرفته بود اما قدرت تقاضا بار دیگر از سهام حمایت کرد. در این بین سهام شرکت های بزرگ از گروه کالایی در صدر نمادهای با بیشترین اثر مثبت بر شاخص کل قرار دارند.

«فولاد» امروز با صف خرید هر چند کم حجم همراه است تا به رشد پرشتاب خود در مسیر صعودی ادامه دهد. «فملی» دیگر سهام بزرگ از گروه فلزی نیز امروز در تقلا برای عبور از سطح روانی ۸۰۰ تومان قرار دارد. پس از «فولاد» نمادهای «تاپیکو» و «پارسان» بیشترین اثر مثبت بیشترین اثر مثبت را بر شاخص کل داشتند. پالایشی ها نیز در میان نمادها با بیشترین اثر مثبت بر شاخص کل قرار دارند.

نکته جالب توجه ادامه استقبال از سهام بزرگ غیرکالایی مانند «حکشتی» «اخابر» و همچنین «رانفور»‌است. در ثبت سفارش سرخطی ارزش صف خرید سهام خدمات انفورماتیک به بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان رسیده بود که فرصت خوبی برای عرضه سهام از سوی سهامدار حقوقی (شرکت ملی انفورماتیک)‌و حل معضل همیشگی یعنی پایین بودن شناوری این سهم است.

ادامه معاملات همچنان با احتمال افزایش فشار فروش همراه است که با توجه به تقاضای موجود می تواند معاملات جالب توجهی را رقم بزند.

عناوین برگزیده