تاریخ: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۲۰
بازدید: ۱۷۴
کد خبر: ۹۸۰۸۵
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

افزایش 120 تنی معاملات مفتول مس نسبت به هفته گذشته

می متالز - معاملات انجام شده در تالار صنعتی بورس امروز اول اردیبهشت ماه، افزایش قیمت مفتول مس را نسبت به هفته گذشته نشان می‌دهد. حجم معاملات مفتول مسی نیز نسبت به هفته گذشته، 120 تن افزایش داشته است.
افزایش 120 تنی معاملات مفتول مس نسبت به هفته گذشته

به گزارش می متالز، در هفته منتهی به پنج اردیبهشت ماه در تالار بورس کالا مجموع عرضه مفتول مسی یک هزار و 610 تن بوده است. میانگین موزون قیمت هر کیلوگرم مفتول در عرضه این هفته، 72 هزار و 949  تومان بود و مجموع حجم معامله مفتول مسی در بورس کالا 180 تن گزارش شده است.

نمودار 1 نشان می‌دهد که در هفته جاری قیمت مفتول مسی در هفته اخیر رشد داشته و مس نسبت به هفته گذشته 3.4 درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است.

نمودار 2، عرضه، تقاضا و حجم معامله مفتول مسی را در بورس کالا طی دو هفته اخیر نشان می‌دهد. طبق این نمودار، شرکت گیل‌راد یک هزار تن مفتول عرضه کرد که 160 تن از آن در تالار اصلی مورد معامله قرار گرفت، شرکت صنایع تولیدی دنیای مس در تالار بورس 400 تن مفتول مس عرضه کرد که از این مقدار، 20 تن به فروش رسید.

همچنین شرکت‌های آریا کابل فدک، کابل‌سازی افق البرز و صنایع مس کاوه به ترتیب 100، 40 و 70 تن مفتول مس عرضه کردند که میزانی از آن به فروش نرفت.

عناوین برگزیده