تاریخ: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۶:۴۰
بازدید: ۶۸۳
کد خبر: ۱۳۴۸۰
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

موفقیت های شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در سال 1396

می متالز - شرکت ورق خودرو در سال گذشته موفق به کسب رکورد تولید 210 هزار تن محصول گردید که رشد 5 درصدی را در کل محصولات و رشد 65 درصدی را در محصولات خودرویی نسبت به سال 95 محقق ساخت.
موفقیت های شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در سال 1396

به گزارش می متالز به نقل از روابط عمومی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری، از مجموع تولید 210 هزارتن ، 88 هزار تن به تولید محصولات خودرویی اختصاص داشت که دراین خصوص نیزدر مقایسه با سال 95 رشد 65 درصدی را در پی داشته است.

مهندس اصغر اسماعیلی مدیر عامل شرکت ورق خودرو ضمن اشاره به موفقیت های کسب شده  فوق توسط مجموعه پرتلاش ورق خودرو در سال 1396 به صادرات 9100 تن محصولات کیفی به اروپا که در راستای اهداف استراتژیک و ماموریت اصلی شرکت صورت گرفته است نیز اشاره داشت.

  همچنین اقداماتی از جمله:

  1.  طراحی و اجرای ساختار سازمانی شرکت با هماهنگی و همکاری واحد نیروی انسانی شرکت فولاد مبارکه
  2.  بازنگری و اصلاح فرآیندهای شرکت و سیستم های مکانیزه   MIS با همکاری شرکت ایریسا
  3.  بازنگری، اصلاح واجرای طرح طبقه بندی مشاغل شرکت با هماهنگی و همکاری واحد نیروی انسانی شرکت فولاد مبارکه ودر راستای سیاست های مجموعه هلدینگ
  4.  پیگیری مباحث وجلسات فنی- تجاری و امضاء قرار داد توسعه واصلاح خط تولید وانتقال دانش فنی جهت تولید ورق های رویه در گرید های جدید با شرکت فرانسوی Fives
  5.  اجرای پروژه های بهبود مرتبط با قرارداد بند 4 مانند:       

          * نصب تجهیز ضخامت سنج آنلاین پوشش گالوانیزه 

          * به روز نمودن آزمایشگاه خط تولید

          * خرید دستگاه Parcy Tec 

          * خرید دستگاه تست کشش 10 تنی

  6.  تغییر شیفت های کاری شرکت از 12 ساعت به 8 ساعت
  7. بررسی، برنامه ریزی و اجرای طرح های مشارکتی با شرکت فولاد سفیددشت در جهت کاهش هزینه ها و افزایش  بهره وری در مجموعه شرکت های هلدینگ

مواردی بود که درخصوص آن توضیحاتی را ارائه نمودند.

وی در ادامه به چشم انداز و اهداف کلان مجموعه ورق خودرو در افق 98-96 که تولید تمامی محصولات مورد نیاز صنایع خودرویی درداخل و توسعه صادرات این نوع محصولات می باشد اشاره نمود.

مهندس اسماعیلی همچنین به مشکل کمبود منابع آب در کشور و منطقه اشاره نمود و از پروژه نصب و راه اندازی سیستم تصفیه تکمیلی آب (UF) درشرکت ورق خودرو در سال گذشته خبرداد.  با استفاده از این سیستم  پساب  تصفیه خانه شرکت باز چرخانی شده  و مجدداً در خط تولید استفاده می گردد و بدین ترتیب مصرف آب در شرکت به حداقل می رسد.

وی در پایان کسب این موفقیت ها را حاصل زحمات بی دریغ و تعهد کارکنان شرکت با همکاری و پیشتیبانی مدیران و کارشناسان شرکت فولاد مبارکه دانست و از تلاش کلیه همکاران درمجموعه هلدینگ و شرکت ورق خودرو قدردانی نمود.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده