تاریخ: ۰۵ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۲۵
بازدید: ۲۲۶
کد خبر: ۱۵۰۸۵۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
افزایش ۸۷ درصدی ارزش معاملات این فولادساز شرق‌نشین:

افزایش ۱۰ درصدی نرخ میلگرد "فخاس"

می متالز - ارزش معاملات این شرکت در هفته سپری‌شده نسبت به هفته قبل از آن رشد ۸۷ درصدی را نشان می‌دهد که به دلیل افزایش عرضه محصولات میلگرد و شمش فولاد و همچنین افزایش میزان تقاضای ثبت‌شده برای این محصول و درنهایت رشد قیمت آن‌ها بوده است.
افزایش ۱۰ درصدی نرخ میلگرد "فخاس"

به گزارش می متالز، شرکت فولاد خراسان در هفته کاری منتهی به ۴ دی‌ماه و باعرضه سبد میلگرد و همچنین شمش فولاد این شرکت موفق به ثبت فروش ۲ هزار و ۳۸۱ میلیارد ریالی شد.

ارزش معاملات این شرکت در هفته سپری‌شده نسبت به هفته قبل از آن رشد ۸۷ درصدی را نشان می‌دهد که به دلیل افزایش عرضه محصولات میلگرد و شمش فولاد و همچنین افزایش میزان تقاضای ثبت‌شده برای این محصول و درنهایت رشد قیمت آن‌ها بوده است.

 

در جدول زیر آمار معاملات شرکت فولاد خراسان ارائه‌شده است:

افزایش ۱۰ درصدی نرخ میلگرد

۱۵.۰۰۴ تن سبد میلگرد این شرکت (۳.۰۰۰ تن بیشتر از هفته قبل از آن) در بورس کالا عرضه شد که با تقاضای ۳۲ هزار و ۵۸۲ تنی مواجه شد.

قیمت پایه تعیین‌شده جهت این عرضه ۱۰۰ میلیون و ۵۱۰ هزار ریال بود که با تقاضای رقابتی و رشد قیمت تا ۱۱۸ میلیون و ۸۹۶ هزار ریالی نیز مواجه شد.

 

در جدول زیر ارزش معاملات این شرکت در سه ماه گذشته ارائه‌شده است:

افزایش ۱۰ درصدی نرخ میلگرد

قیمت میانگین هر تن از این محصول درنهایت به ۱۱۷ میلیون و ۷۰۹ هزار ریال رسید که نسبت به هفته پایانی آذرماه شاهد رشد بیش از ۱۰ درصدی نرخ فروش این محصول هستیم. ارزش معاملات سبد میلگرد نیز به ۱ هزار و ۷۶۶ میلیارد ریال رسید.

همچنین در هفته گذشته شاهد عرضه ۶.۰۰۰ تن از شمش فولاد این شرکت بودیم. ۱۱.۰۰۰ تن تقاضا برای این عرضه ثبت گردید و قیمت میانگین هر تن از آن به ۱۰۰ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال رسید.

 

عناوین برگزیده