تاریخ: ۰۸ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۳۷
بازدید: ۲۰۳
کد خبر: ۲۴۲۴۳۲
سرویس خبر : آهن و فولاد
طی ۹ ماه امسال رقم خورد؛

رشد ۵۵ درصدی درآمد «فخاس»

‌می‌متالز - شرکت فولاد خراسان با فروش بیش از ۶۰۰ هزار تن محصول طی ۹ ماه امسال، توانست ۷۶ هزار و ۶۸۵ میلیارد ریال درآمد کسب کند که این میزان درآمد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۵۵ درصد افزایش داشته است.

به گزارش می‌متالز، شرکت فولاد خراسان به عنوان یکی از تولیدکنندگان بزرگ فولاد در کشور توانست طی دو سه ماه اخیر تا حدودی عقب‌ماندگی ناشی از قطعی برق در تابستان را جبران کند و تولید و فروش خوبی را به ثبت برساند. با این حال، تهدید قطعی گاز نیز برای این شرکت و دیگر فولادسازان بزرگ در زمستان امسال وجود دارد که می‌تواند باز هم تولید و فروش آن‌ها را با چالش مواجه کند.

رشد ۶ درصدی تولید محصولات سبک ساختمانی

شرکت فولاد خراسان در ۹ ماه سال ۱۴۰۰ توانست یک میلیون و ۱۷۵ هزار و ۹۰۰ تن گندله تولید کند. «فخاس» در سال ۱۳۹۹ طی همین مدت حدودا یک میلیون و ۲۲۱ هزار و ۹۷۱ تن گندله تولید کرده بود.

فولاد خراسان در ۹ ماه سال جاری موفق به تولید ۹۰۳ هزار و ۳۴۱ تن آهن اسفنجی شد. این شرکت در مدت مشابه سال پیش توانسته بود ۹۴۳ هزار و ۵۲۷ تن آهن اسفنجی تولید کند.

«فخاس» در ۹ ماه امسال ۲۶۴ هزار و ۵۷۷ تن شمش فولادی تولید کرد. این شرکت در ۹ ماه سال ۱۳۹۹، حدود ۳۲۶ هزار و ۴۴۷ تن شمش داخلی تولید کرد.

شرکت فولاد خراسان در ۹ ماه سال ۱۴۰۰ توانست ۴۲۸ هزار و ۹۹۲ تن محصولات سبک ساختمانی تولید کند که در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۶ درصد افزایش یافته است. این شرکت در ۹ ماه سال قبل، ۴۰۲ هزار و ۲۷۵ تن محصولات سبک ساختمانی تولید کرده بود.

مجموع تولید شرکت فولاد خراسان در ۹ ماه امسال به دو میلیون و ۷۷۲ هزار و ۷۱۰ تن رسید. این شرکت در ۹ ماه سال پیش توانسته بود دو میلیون و ۸۹۴ هزار و ۲۲۰ تن محصول تولید کند.

رشد ۵۵ درصدی درآمد «فخاس»

صادرات فولاد خراسان ۴۱ درصد رشد یافت

شرکت فولاد خراسان در ۹ ماه سال ۱۴۰۰ توانست ۳۴ هزار و ۷۱۲ تن آهن اسفنجی در بازار داخلی به فروش برساند که در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۳۹۹، ۲۲۶ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۹ ماه سال ۱۳۹۹ توانسته بود ۱۰ هزار و ۶۲۴ تن آهن اسفنجی را در بازار داخلی به فروش برساند.

فولاد خراسان در ۹ ماه سال جاری موفق به فروش ۱۳۱ هزار و ۹۲۵ تن شمش فولادی در بازار‌های داخلی شد. این شرکت در ۹ ماه سال گذشته، ۱۸۲ هزار و ۸۰۸ تن شمش فولادی در بازار داخلی فروخته بود.

«فخاس» در ۹ ماه امسال توانست ۲۹۱ هزار و ۸۶۸ تن محصولات سبک ساختمانی در بازار‌های داخلی به فروش رساند. این شرکت در ۹ ماه سال قبل توانسته بود ۳۵۵ هزار و ۲۱ تن محصولات سبک ساختمانی در بازار داخلی بفروشد.

مجموع فروش داخلی شرکت فولاد خراسان در ۹ ماه سال ۱۴۰۰ به ۴۵۸ هزار و ۵۰۵ تن رسید. این شرکت در ۹ ماه سال پیش، ۵۴۸ هزار و ۴۵۳ تن محصول در بازار داخلی به فروش رسانده بود.

شرکت فولاد خراسان در ۹ ماه سال جاری توانست ۷۹ هزار و ۹۷۹ تن شمش فولادی را در بازار‌های صادراتی به فروش برساند. این شرکت در ۹ ماه سال ۱۳۹۹ توانسته بود ۹۴ هزار و ۹۲ تن شمش فولادی را در بازار‌های صادراتی به فروش برساند.

فولاد خراسان همچنین در ۹ ماه امسال موفق به صادرات ۶۱ هزار و ۶۳۷ تن محصولات سبک ساختمانی شد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۹۴۹ درصد رشد داشته است. این شرکت در ۹ ماه سال پیش توانسته بود پنج هزار و ۸۷۵ تن محصولات سبک ساختمانی صادر کند.

مجموع صادرات شرکت فولاد خراسان در ۹ ماه سال ۱۴۰۰ به ۱۴۱ هزار و ۶۱۶ تن رسید که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال پیش، ۴۱ درصد افزایش یافته است. این شرکت در ۹ ماه سال گذشته، ۹۹ هزار و ۹۶۷ محصول صادر کرده بود.

در ۹ ماه سال جاری شرکت فولاد خراسان ۲۱۱ هزار و ۹۰۴ تن شمش فولادی در بازار‌های داخلی و صادراتی به فروش رساند. این شرکت در ۹ ماه سال گذشته، ۲۷۶ هزار و ۹۰۰ تن شمش در بازار‌های داخلی و صادراتی فروخته بود.

مجموع فروش داخلی و صادراتی محصولات سبک ساختمانی شرکت فولاد خراسان در ۹ ماه امسال، به ۳۵۳ هزار و ۵۰۵ تن رسید. این شرکت در مدت مشابه سال ۱۳۹۹، حدود ۳۶۰ هزار و ۸۹۶ تن محصولات سبک ساختمانی در بازار‌ها داخلی و صادراتی فروخته بود.

شرکت فولاد خراسان در ۹ ماه سال ۱۴۰۰، ۶۰۰ هزار و ۱۲۱ تن محصول در بازار‌های داخلی و صادراتی به فروش رساند. این شرکت طی همین مدت در سال قبل، ۶۴۸ هزار و ۴۲۰ تن محصول فروخته بود.

رشد ۵۵ درصدی درآمد «فخاس»

رشد ۲۴ درصدی درآمد حاصل از فروش شمش فولادی در بازار داخلی

شرکت فولاد خراسان در ۹ ماه سال ۱۴۰۰ توانست دو هزار و ۷۸۱ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال از فروش آهن اسفنجی در بازار داخلی کسب کند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال پیش، ۷۵۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد. این شرکت در ۹ ماه سال گذشته، ۳۲۵ میلیارد و ۷۳۶ میلیون ریال درآمد از فروش آهن اسفنجی کسب کرده بود.

فولاد خراسان در ۹ ماه امسال، ۱۶ هزار و ۲۸۸ میلیارد و ۸۳۴ میلیون ریال درآمد از فروش شمش فولادی در بازار داخلی کسب کرد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، نشان‌دهنده ۲۴ درصد رشد است. این شرکت در سال ۱۳۹۹ طی همین مدت توانسته بود از محل فروش شمش فولادی در بازار داخلی، ۱۳ هزار و ۱۳۲ میلیارد و ۲۶۱ میلیون ریال درآمد حاصل کند.

«فخاس» در ۹ ماه سال جاری موفق به کسب ۳۹ هزار و ۹۸۸ میلیارد و ۷۱۶ میلیون ریال درآمد از فروش محصولات سبک ساختمانی در بازار‌های داخلی شد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۴۳ درصد رشد داشته است. این شرکت در مدت مشابه سال ۱۳۹۹، ۲۷ هزار و ۸۹۵ میلیارد و ۴۱۵ میلیون ریال درآمد از فروش محصولات سبک ساختمانی در بازار داخلی به دست آورده بود.

مجموع درآمد شرکت فولاد خراسان از فروش در بازار داخلی طی ۹ ماه سال ۱۴۰۰ به ۵۹ هزار و ۵۹ میلیارد و ۲۹۳ میلیون ریال رسید که در هم‌سنجی با مدت مشابه سال قبل، حاکی از رشد ۴۲ درصدی است. این شرکت در ۹ ماه سال ۱۳۹۹، از فروش در بازار داخلی، ۴۱ هزار و ۳۵۳ میلیارد و ۴۱۲ میلیون ریال درآمد کسب کرده بود.

فولاد خراسان در ۹ ماه امسال ۹ هزار و ۷۰۴ میلیارد و ۶۰۹ میلیون ریال درآمد از فروش شمش فولادی در بازار صادراتی کسب کرد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۲۶ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت طی همین مدت در سال گذشته، از صادرات شمش فولادی، هفت هزار و ۴۴۷ میلیارد و ۱۷۲ میلیون ریال درآمد به دست آورده بود.

«فخاس» در ۹ ماه سال جاری موفق به کسب هفت هزار و ۹۲۱ میلیارد و ۷۰۷ میلیون ریال درآمد از صادرات محصولات سبک ساختمانی شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، یک هزار و ۴۵۷ درصد افزایش یافته است. این شرکت در مدت مشابه سال ۱۳۹۹، از صادرات محصولات سبک ساختمانی، درآمد ۵۰۸ میلیارد و ۵۹۷ میلیون ریالی کسب کرده بود.

درآمد فروش صادراتی شرکت فولاد خراسان در ۹ ماه سال ۱۴۰۰، ۱۷ هزار و ۶۲۶ میلیارد و ۳۱۶ میلیون ریال بود که در هم‌سنجی با مدت مشابه سال گذشته، ۱۲۱ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در سال پیش، هفت هزار و ۹۵۵ میلیارد و ۷۶۹ میلیون ریال درآمد صادراتی به ثبت رسانده بود.

میزان درآمد حاصل از فروش شمش فولادی شرکت فولاد خراسان در ۹ ماه امسال، ۲۵ هزار و ۹۹۳ میلیارد و ۴۴۳ میلیون ریال بود که در هم‌سنجی با مدت مشابه سال ۱۳۹۹، ۲۶ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۹ ماه سال قبل، ۲۰ هزار و ۵۷۹ میلیارد و ۴۳۳ میلیون ریال درآمد از فروش شمش کسب کرده بود.

در ۹ ماه سال جاری، شرکت فولاد خراسان توانست از فروش محصولات سبک ساختمانی در بازار‌های داخلی و صادراتی، ۴۷ هزار و ۹۱۰ میلیارد و ۴۲۳ میلیون ریال درآمد داشته باشد که نسبت به مدت مشابه سال پیش، بیانگر ۶۸ درصد رشد است. این شرکت طی همین مدت در سال گذشته، ۲۸ هزار و ۴۰۴ میلیارد و ۱۲ میلیون ریال درآمد از فروش محصولات سبک ساختمانی به دست آورده بود.

مجموع درآمد شرکت فولاد خراسان در ۹ ماه سال ۱۴۰۰، حدود ۷۶ هزار و ۶۸۵ میلیارد و ۶۰۹ میلیون ریال بود که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۵۵ درصد رشد را نشان می‌دهد. درآمد این شرکت در مدت مشابه سال ۱۳۹۹، ۴۹ هزار و ۳۰۹ میلیارد و ۱۸۱ میلیون ریال بود.

رشد ۵۵ درصدی درآمد «فخاس»

منبع: فلزات آنلاین

عناوین برگزیده