تاریخ: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۴۳
بازدید: ۸۳
کد خبر: ۲۹۶۶۰۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
از طریق کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر:

مشکلات ۲۰ بنگاه تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر بصورت خاص رسیدگی شد

‌می‌متالز - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهردر جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، مشکلات بیش از ۲۰ بنگاه اقتصادی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر را بصورت خاص مورد بررسی و رسیدگی قرار داد.

به گزارش می‌متالز، مهدی صفوی افزود: در راستای برنامه ریزی صورت گرفته به منظور حضور اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در محل استقرار بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی استان، شصت و دومین جلسه اختصاصی کارگروه تسهیل در خصوص بررسی مسائل و مشکلات واحد‌های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر برگزار شد.

صفوی عنوان کرد: این جلسه کارگروه که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و سایرمسئولین دستگاه‌های اجرایی استان در محل سالن اجتماعات سازمان منطقه ویژه اقتصادی به منظور رسیدگی به مشکلات و رفع نیاز‌های واحد‌های تولیدی تشکیل شده است، هر یک از دستور کار‌ها بصورت ویژه مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت و مصوباتی در جهت تعیین تکلیف و مرتفع نمودن مشکلات مربوطه تعیین شد.

وی بیان کرد: از طریق دبیر خانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، مسائل و مشکلات مختلف شرکت‌های تولیدی در حوزه صمت و سایر بخش‌ها به صورت ویژه پیگیری و دنبال می‌شود و با تأمین نیاز‌ها در تلاش هستیم تا زمینه افزایش اشتغال و رونق تولید بیشتر را فراهم نمائیم.

منبع: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر

عناوین برگزیده