تاریخ: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۰:۴۴
بازدید: ۹۲
کد خبر: ۳۳۹۹۵۹
سرویس خبر : آهن و فولاد

حضور شرکت فولاد مبارکه در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

‌می‌متالز - بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش پتروشیمی از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت با حضور شرکت فولاد مبارکه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش می‌متالز، بیست‌وهشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از تاریخ ۱۹ اردیبهشت تا ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. در این نمایشگاه ۱۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی از ۱۲ کشور ازجمله آن‌ها، روسیه، چین، فرانسه، ژاپن، هندوستان، اتریش، آرژانتین و بلاروس حضور دارند. این شرکت‌ها در بخش‌های مختلف از جمله شرکت‌های بالادست نفت و گاز، اکتشاف و تولید، سازندگان داخلی، صنایع میان‌دستی و پایین‌دستی گاز، پالایش و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها، استارت‌آپ‌ها و دیگر شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت حضور دارند.

شرکت فولاد مبارکه نیز در راستای نمایش توانمندی‌های خود در در این صنعت به ویژه تولید تختال و کلاف گرم مورد نیاز برای تولید لوله‌های مخصوص انتقال نفت و گاز در سالن ۵ این نمایشگاه حضور دارد.

شعار امسال این نمایشگاه، صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه است.

شایان ذکر است نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به‌عنوان اصلی‌ترین و مهم‌ترین رویداد نفتی ایران با حمایت و سیاست‌گذاری وزارت نفت، از سوی شرکت ملی نفت ایران برگزار می‌شود و شرکت‌های اصلی وزارت نفت (شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و شرکت ملی صنایع پتروشیمی)، شرکت‌های زیرمجموعه و تابعه آن‌ها و دست‌اندرکاران اصلی صنعت نفت در آن حضور جدی و فعال دارند. همچنین سال گذشته ۱۵۰ تفاهم‌نامه و قرارداد در بیست‌وهفتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به امضا رسید.

حضور شرکت فولاد مبارکه در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده