تاریخ: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۲۸
بازدید: ۱۴۲
کد خبر: ۱۶۳۳۸۶
سرویس خبر : آهن و فولاد

تجمع بازنشستگان صندوق فولاد مقابل مجلس/ سازمان برنامه به تعهدات عمل کند

می متالز - جمعی از بازنشستگان صندوق فولاد باحضور مقابل مجلس از وکلای خود خواستار پیگیری اجرای مصوبات سازمان برنامه و بودجه شدند.
تجمع بازنشستگان صندوق فولاد مقابل مجلس/ سازمان برنامه به تعهدات عمل کند

تجمع بازنشستگان صندوق فولاد مقابل مجلس / سازمان برنامه به تعهدات عمل کند

به گزارش می متالز، اخیرا جمعی از نمایندگان کانون های بازنشستگان صندوق فولاد باحضور در سازمان برنامه و بودجه با مسئولان این سازمان دیدار و درباره مطالبات خود گفتگو کردند و پیشنهادهایی نیز در این جلسه مصوب شده است.

این جلسه در تاریخ 99/11/27 با حضور 9 نفر از نمایندگان کانون های بازنشستگان صندوق کارکنان فولاد در محل سازمان برنامه و بودجه کشوربرگزارشده است که پس از بحث و بررسی، نظرات و پیشنهادات مشترک بازنشستگان به شرح زیر بوده است:

1- درصورتی که کلیه خدمات مندرج درمصوبه هیئت وزیران به تاریخ 1378/10/12 موضوع آیین نامه استخدامی فولاد و دستورالعملهای اجرایی آن ازجمله حقوق، مستمری، درمان، بیمه عمر و حوادث، رفاهیات و مطالبات و ... به طورکامل به بازنشستگان ارائه گردد واستقلال صندوق حفظ شود ، تصمیم گیری در خصوص انتقال دارایی های مالی اعم از بورسی، املاک و مستغلات و سایرداراییهای صندوق به عهده دولت است.

با توجه به مفاد آیین نامه فوق الذکر و اصلاح احکام حقوقی بازنشستگان، سازمان برنامه و بودجه کشور نسبت به تأمین اعتبار لازم در جدول 7 قانون بودجه کشور اقدام می نماید. اجرای این نیز منوط به تحقق مفاد بند 1 خواهد بود.

همچنین تعدادی از بازنشستگان صندوق فولاد امروز باحضور مقابل مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی به مطالبات خود و اجرایی شدن مصوبات اخیر خود که درسازمان برنامه و بودجه داشتند، ازسوی نمایندگان شدند.

منبع: یکتاپرس
عناوین برگزیده