تاریخ: ۱۲ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۸:۳۰
بازدید: ۱۱۳
کد خبر: ۳۰۸۸۶۲
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
گروه صنعتی بارز در خردادماه چه کرد؟

تایر‌های "بارز" رکورد‌ها را جابه جا کردند

‌می‌متالز - شرکت گروه صنعتی بارز میزان درآمدی که در سومین ماه سال جاری از خود بر جای گذاشت یک هزار و ۸۶ میلیارد تومان بوده است.

به گزارش می‌متالز، شرکت گروه صنعتی بارز با سرمایه ثبت شده ۲۵۳ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۶ هزار و ۵۹۰ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد، توانست رکورد جدیدی ثبت کند.

تایر‌های
شرکت گروه صنعتی بارز میزان درآمدی که در سومین ماه سال جاری از خود بر جای گذاشت یک هزار و ۸۶ میلیارد تومان بوده است. میزان درآمدی که این شرکت در خردادماه از فروش محصولات خود در بازار داخل و خارج کشور شناسایی کرد ۴۴ درصد رشد را نسبت به ماه گذشته و ۸۴ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی این شرکت تایرسازی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۶۳ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.

تایر‌های
شرکت گروه صنعتی بارز در خردادماه ۴ گروه از محصولات «نوار، تیوپ، تایر بایاس و تایر رادیال» را به فروش رساند، درآمدزاترین محصول آن در خردادماه سال جاری مربوط به «تایر رادیال» با ۷۲۵ میلیارد تومان بود، نرخ فروش محصول «تایر رادیال» در بازار داخل کشور ۱۰۳ میلیون تومان در ازای هر تن به ثبت رسید. در بازار خارج از کشور بیشترین تقاضایی که برای محصولات " پیزد " شد، مربوط به تایر رادیال بود.

تایر‌های

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده