تاریخ: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۰:۳۱
بازدید: ۷۶
کد خبر: ۳۴۰۱۱۳
سرویس خبر : آهن و فولاد

بازدید مدیرعامل شرکت فولاد غرب آسیا از شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت فولاد غرب آسیا به همراه هیات مدیره و مدیران فنی و بازرگانی این شرکت از شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری بازدید کردند.

به گزارش می‌متالز، غلامرضا خلیقی مدیرعامل شرکت فولاد غرب آسیا ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری را شرکتی پیشرو و سرآمد در زنجیره فولاد کشور عنوان کرد.

خلیقی افزود: شرکت فولاد غرب آسیا همواره سعی کرده با نزدیک‌تر نمودن نقطه نظرات فنی و هم‌افزایی هرچه بیشتر با تیم فنی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری، یاریگر این شرکت جهت افزایش سطح کیفی محصولات شرکت ورق‌ خودرو باشد و بتواند با تمام توان همچنان در گروه تأمین‌کنندگان اصلی مواد اولیه شرکت ورق خودرو حضور داشته باشد.

در ادامه حمید شجاعی مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری گفت: باور و اعتقاد مدیریت شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری براین است که برگزاری نشست‌های فنی و تجاری در چنین سطحی منجر به هم‌زبانی فنی مشترک می‌شود و رویکرد ما همواره بر فراهم‌سازی بستر برای حرکت در راستای تولید محصولات با برترین کیفیت ممکن است و در این راستا نیازمند همراهی و همدلی شرکت فولاد غرب آسیا به عنوان یکی از تأمین‌کنندگان اصلی مواد اولیه مورد نیاز شرکت ورق خودرو هستیم.

وی اظهار امیدواری کرد در سالی که از سوی مقام معظم رهبری مزین به سال ”جهش تولید با مشارکت مردم” شده، با همکاری و هماهنگی هرچه بیشتر با شرکای اقتصادی خود به اهداف عالی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری دست یابیم.

منبع: ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده