تاریخ: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۴۴
بازدید: ۴۲
کد خبر: ۳۴۰۱۵۲
سرویس خبر : صنایع کوچک
در سفر به خراسان‌رضوی انجام شد؛

بازدید فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت از شهرک صنعتی توس مشهد

‌می‌متالز - فرمانده بسیج وزارت صمت با همراهی سرپرست هسته گزینش این وزارتخانه در جریان سفر به استان خراسان‌رضوی، از شهرک صنعتی توس شهرستان مشهد مقدس و واحد تولیدی احیا شده، جهان افروز بازدید عمل آوردند.

به گزارش می‌متالز، «سیدابراهیم حسینی» فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت در بازدید چند ساعته‌ای که از شهرک صنعتی توس انجام داد، از نزدیک در جریان مشکلات این شهرک برای جذب هرچه بیشتر سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی قرار گرفت.

حسینی، فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت در این بازدید گفت: برنامه‌ریزی در حوزه صنعت در راستای بیانیه گام دوم انقلاب، پایش شهرک‌ها و واحد‌های صنعتی در راستای احصای نیاز‌های واقعی واحدها، رفع بعضی موانع از جمله کمک به جذب سرمایه‌گذاری و اعطای تسهیلات، برقراری ارتباط بین صنعت و دانشگاه با مشارکت مردمی از برنامه‌های بسیج وزارت صمت در جهت تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری و حرکت به سمت جهش تولید با مشارکت مردمی خواهد بود.

وی در بازدید از شرکت احیاء شده جهان افروز ضمن عنوان رضایت از این روند به روبه رشد، افزود: باید با دیدگاه بسیجی در جهت رشد و توسعه اقتصادی کشور گام برداشت و باتوجه به تاکیدات مقام معظم رهبری که فرمودند ایران باید کشوری عالم شود و جوانان ما باید با حرکتی جهادی، علم را به فناوری، فناوری را به صنعت و صنعت را به توسعه کشور وصل و مرتبط کنند.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت همچنین گفت: باید در جهت اجرای برنامه‌های بسیج فعالیت کرد چرا که اقدام جهادی رمز سعادت ملت تولید کار و کالا، علم و فناروی، تولید ثروت، معرفت، عزت و منزلت است.

در ادامه بازدید، صفاری سرپرست هسته مرکزی گزینش وزارت صمت با اشاره به اینکه انتخاب و ارزیابی نیرو‌های وزارتخانه و دستگاه‌های زیرمجموعه با شاخصه کار جهادی و انقلابی از نکات کلیدی کمک به رشد تولید است، گفت: بررسی و تعیین صلاحیت اخلاقی، اعتقادی و سیاسی متقاضیان مشمول قانون گزینش، قبل از ورود تا مرحله قطعیت اشتغال، از مهمترین وظایف هسته مرکزی گزینش وزارتخانه‌ها به حساب می‌آید.

صفاری در پایان، باتوجه به شعار سال و بیانات مقام معظم رهبری، ضمن تشریح اهداف و ماموریت‌های وزارت صنعت معدن و تجارت، در خصوص تسریع در پایش، عارضه‌یابی و رفع موانع تولید واحد‌های صنعتی تاکید کرد.

در ادامه نشستی با «جعفر فرشچی طوسی» رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی در زمینه بررسی و رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و شهرک‌های صنعتی استان تشکیل شد.

وی با ارائه گزارشی از وضعیت شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: دو رکن مهم بسیج و گزینش می‌توانند با همراهی همدیگر روحیه انقلابی و تخصص جهادی را برای یاری رسانی به صنایع فراهم و با کمک به جهش تولید زمینه ساز خدمت به مردم باشند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی در پایان ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، گفت: این مجموعه توانسته با تکیه بر ظرفیت‌های بسیج از این نیروی مردم نهاد و مخلص در چارچوب رهنمود‌های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با محوریت گزینش صحیح نیرو‌های جهادی، رسالت‌های اجتماعی و اقتصادی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان را به انجام رساند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده